pakatan HANTU mula berpecah BELAH ... KEJAYAAN UMNO

nampaknya pakatan hantu sudah mula koyak rabak hancu berkecai bila mahathir mengetuai pembangkang. YANG PASTI PKR sudah berpecah dua, DAP menerima nasib yang sangat buruk tapi dengan imiginasi bangang kit malang dap menerima padahnya. AKU MELIHAT INI ADALAH STRATEGI UMNO DAN BARISAN NASIONAL UNTUK MENGKUCAR KACIRKAN PEMBANGKANG KERANA KETIDAK UPAYAAN BARISAN NASIONAL UNTUK MENGEKALKAN KEKUASAAN MEREKA DI DALAM MALAYSIA. mengapa umno sampai sekarang tidak memecat muhyidin safie pedal dan yang sewaktu dengannya. strategi menggunakan cikdet untuk masuk ke dalam pembangkang dan MEMUSNAHKAN PEMBANGKANG DARI DALAM. kemusnahan pembangkang sudah bermula bila dap sarawak menerima pengajaran dan kit malang tidak sedar bahawa cikdet sudah berjaya membodohkan mereka.

umno najid tersenyum bila semua sudah kena main oleh UMNO. umno boleh berbuat apa saja dengan strategi APCO mereka. nuar braham baru sedar bahawa pembangkang sudah dimainkan dan dibodohkan oleh mahathir dan kroni umnonya. nuar braham baru sedar dari mimpi yang panjang bahawa pakatan hantu yang ditubuhkan adalah sangat lemah dan dap cuba menjadikan diri mereka sebagai abg besar dan dibantu oleh party barua party kuali. pkr hanya seekor dalam pakatan hantu, pkr tidak mempunyai suara yang cukup kuat untuk meminta atau mengarah. pkr sudah sedar bahawa party barua hanya akan tunduk dan sembah party dap. mat sabu dikenali dan disahkan menjadi barua DAP kafir dan wang dana dap banyak mengalir masuk ke account party kuali demi menjayakan agenda dap untuk memimpin party pembangkang dan membodohkan pkr sendiri. nuar braham terpaksa menghantar surat untuk memastikan prk berhati hati dengan dap dan juga mahathir. pas yang siang siang menolak dengan mahathir dan dap sudah mengetahui tektik dan startegi UMNO. yang bangang seperti mat sabu saja percaya hanya dap akan memberikan mereka kemenangan.

umno dah berjaya menghancurkan pembangkang di sarawak dengan diketuai oleh dua ekor mamlau bangang chong dan bian. akhirnya ditumbangkan dengan semalunya. cakap besar kit malang nak menang besar disarawak akhirnya menjadi kekalahan teruk dan penurunan majoriti dikawasan cina. cina tidak semua akan menyokong party korupsi seperti dap.  skandar banglo dan penjualan tanah dan terowong menjadi modal umno untuk hancurkan pembangkang jika party kuali masuk bertanding. dan dap tidak mampu mengawalnya lagi dan pemecatan adun dap untuk salahguna kuasa adalah sebagai jalan untuk bersihkan imej sekejap party korupsi, imej tokong tidak akan bersih buat selama lamanya. dan yang pasti pakatan hantu akan menerima tamparan yang lebih kuat dari rakyat dan party yang menerima kecelakaan besar adalah party kuali yang mana bersengkokol bersetuju dengan tokong menibai duit rakyat penang

Ulasan

  1. Wa sulah ciakap..ini cina aa..paling baik punya..itu sulah mati punya cina..lu olang tatak picaya..itu mahadey india punya olang..lia punya pusing aa..lu olang mati oo..

    BalasPadam
  2. Wa sulah ciakap..ini cina aa..paling baik punya..itu sulah mati punya cina..lu olang tatak picaya..itu mahadey india punya olang..lia punya pusing aa..lu olang mati oo..

    BalasPadam

Catat Ulasan