pakatan hantu akan berdepan sesama sendiri dalam prk

MEMALUKAN UMAT ISLAM
BARUA DAP MENYOKONG PULAK SYIAH
PENYOKONG REGIM CELAKA BASHAR ARSHAD
dap sibuk mengusung mahathir kesana kemari, dap perlukan sokongan mahathir kerana pkr dan party kuali tidak mampu menarik sokongan melayu, jika nizar mat sabu salahudin mujahit kolid zul diharap untuk menarik sokongan melayu pasti party pakatan hantu akan kalah lagi teruk dan kemungkinan penang akan tumbang menyembah bumi. dengan tokong mengamalkan rasuah dan menghalau melayu islam dari penang dengan projek celakanya pasti penang akan tumbang menyembah bumi dengan lebih cepat dari disangkakan. matahir diantara pemimpin yang dibenci oleh rakyat malaysia, dizaman beliaulah bermula segala maharaja korupsi dan salah laku dan pembelian undi diseluruh negara. mengamalkan pemerintahan diktator dan kuku menyebabkan rakyat semakin membenci umno dan yang pasti sudah buta dengan ceramah mahathir dan slogan mahathir yang menawan kalbu pemimpin dap yang galak sangat mengusung mahathir diiringi oleh beberapa mamlau termasuk mampuz bow dan azmin anak angkat cikdet.

mat sabu gagal menjadikan party baruanya adalah pilihan utama dalam pemilihan calon dalam prk kuala kangsar dan sungai besar, diperak majlis pakatan hantu diketuai nizar sudah menawarkan satu kerusi pada pas dan satu kerusi pada mereka. bagaimana mat sabu tidak bertindak kepada majlis pakatan hantu perak yang sudah membuat keputusan terlebih dahulu dari majlis presiden. nampaknya perangai lama dalam pas sudah meresap masuk dalam party kuali dan itulah perangai sebenar mereka tak akan tunduk pada pemimpin. dan kali ini mat sabu akan merasa apa yang pernah mereka lakukan dalam pas dulu. marakbar mat sabu.... semua pemimpin party kuali menunjukan dan ego tersendiri sebagaimana kolid samad, mujahit hollywater selalu membelakangkan party dan yang pasti mereka akan terus berperangai sedemikian dimaana mana mereka berada.

azmin sudah menunjukkan diri sebenar, belang sebagai anak angkat cikdet, memastikan cikdet diusung kesana kemari dengan meriah dan diberi sambutan wira. kononnya mahathir mempunyai sokongan sedangkan mahathir hanya rimau kertas yang mampu di bakar dengan sebatang mancis. segala usaha pembangkang dihapuskan dengan kehadiran mahathir dan kroninnya. dan tak mustahil party kuali menjadi satu subjek untuk mereka menumbangkan pembangkang. party yang tiada maruah, pengecut, barua balaci, pencuri dan perompak pasti bersetuju dengan apa saja kata mahathir. sarawak sudah bercakap bahawa mereka benci mahathir dan pakatan hantu menerima padah yang amat teruk namun masih berdegil.

Ulasan