mat sabu pengerusi panpinputpus tersalah fakta ... bila ikut bontot mahathir itulah jadinya

APAKEHAL PULAK NAK BNCANG
MASA KAT SARAWAK TAK PERNAH NAK BINCANG
KE DAH MERENG????
pengerusi party panpinputpus mengatakan bahawa segala undi pas dapat dalam pruke13 adalah undi pakatan rakyat. rupanya selama ini pas hanya menumpang kejayaan party dap dan pkr, CUMA NAK TANYA SATU PERSOALAN, BAGAIMANA MAT SABU SENDIRI MAMPUS DIPENDANG??? WAKTU ITU PAKATAN RAKYAT PAS TAK MASUK KE, KALAH DI KUALA TERENGGANU TERTUNGGING BERHADAPAN DENGAN NENEK TUA NAIK BASIKAL WAKTU TU MANA UNDI PAKATAN RAKYAT??? mungkin sebab sibuk sangat membalun wang projek dan wang gaji dan elaun tuntutan dari wang rakyat penang mat sabu pening situ je, dah ditipu dengan nuar tahir yang siang malam membuat kenyataan media dihotel mewah dan menuntut bayaran dari party yang dikatakan sangat papakedana waktu ini, banyak bangunan sudah meminta wang hutang sewa termasuk di bandar terengganu., raja koring dah tak mampu untuk membayar sewa lagi kerana sangat mewah berbelanja sebagaimana janji mat sabu bahawa party ini mendapat suntikan dana hampir ratusan juta akhirnya raja koring menjadi sasau. bercakap seekor atas hilux.

bagaimana dyana sofia maskot dap kafir kalah tertungging di teluk intan, apakah kuat sangat dap sampaikan kalah teruk dikubu sendiri, faktor calon dikatakan sebab tu kalah. yang pasti mat sabu sudah mengaruk dan semakin mengaruk jika dipilih menjadi calon prk nanti. yang PASTI MAT SABU KALAH DAN AKAN HILANG DEPOSIT KALI INI. SIAPA NAK MENGUNDI MAT SABU. MASA BERSAMA PAKATAN RAKYAT SENDIRI PUN MAT SABU KALAH INIKAN PULA BERSAMA PAKATAN TIADA HARAPAN. WALAUPUN MAHATHIR BERKEMPEN UNTUK MAT SABU, PASTI PENGERUSI PANPINPUTPUS AKAN KALAH TERTUNGGING. bukan semua pengundi suka pada mahathir yang banyak mencelakakan rakyat malaysia, isu rasuah abg dan kekanda mat sabu akan menjadi satu penanda bahawa jika dap naik memerintah putrajaya bersama mat sabu yang akan dilantik menjadi senator pasti dap dan mat sabu mengaut segala kemewahan untuk diri sendiri. 

AKU YAKIN DAN PERCAYA BAHAWA MAT SABU TAK AKAN BERANI BERTANDING... nuar tahir sendiri mengesahkan dia sendiri tak berani bertanding. kalah sudah pasti dalam tangan. mat sabu akan bertanding bila pasukan mendesak mat sabu bertanding kerana puak puak ini mahu mengambil alih tugas presiden yang mana mat sabu dikatakan gagal membawa imej dan pentadbiran yang baik selain bergantung harapa kepada nuar tahir yang banyak kerja bodoh dari membuat kerja untuk party sendiri. nuar tahir yang hidup tak tetap akan keluar party lagi selepas ini. tunggu bila dana sudah habis nuar tahir akan mengundur diri kononya alasan memberi peluang kepada muka baru dan itu dibuktikan semasa dalam pkr dan pas. 

Ulasan