kuala kangsar pastikan pakatan harapan BUNGKUS

parlimen kuala kangsar saja akan diserahkan kepada party barua dap. ini bermakna nizar yang menjadi bekas mb boneka dap melalui perjanjian pangkor akan bertanding atau tidak akan terjawab selepas ini, party panpinputpus akan memberikan laluan kepada pkr disungai besar, ini bermakna party panpinputpus akan hanya bertanding dikuala kangsar dan akan diberi habuan sebagai exco di selangor jika sanggup melupakan parlimen sungai besar diselangor. dan pengerusi panpinputpus yang sentiasa diakui sangat penakut bila bermeeting dalam majlis presiden iRAN. segala pandangan dan pendapat pengerusi panpinputpus tidak dilayan sangat sebagaimana biasa. dibiarkan bercakap tapi tiada apa nak diperdebatkan kerana panpinputpus hanyalah party longkang. hanya gah pada tshirt kerana dapat dana bantuan mencetak tshirtt.

nizar dikatakan akan dicalonkan, apakah nizar akan mengulangi pencapaiannya atau hanya akan mendapat sejarah baru yang memalukan. dan akan dipastikan bahawa pakatan hantu pasti akan dimalukan lebih teruk selepas ini. party pengacau politik dinegara hanya ditubuhkan untuk menyusahkan rakyat dan negara. party panpinputpus sepatutnya tidak harus ditubuhkan semua pemimpin panpinputpus masuk DAP lagi senang dan wujudkan satu sayap baru yang dinamakan BARUA MELAYU DAP. dan akan dijadikan maskot. mereka ini sangat sinonim dengan dasar dap mengapa perlu tubuhkan party baru???? 

dengan pengenalan nizar yang selama ini diketahui umum bahawa dia sangat menurut perintah dap walaupun apa alasan sekalipun. cuma nak tanya alkuyen sejak bila nizar diitiraf jadi boss kepada adun pas diperak??? ni mimpi ke saja nak kencing nizar. nak suruh rasa gah sangat, jangan gitu yeop nanti nizar mati terkangkang lagipun nizar sangat tak popular kerana ia diketahui sangat intim dengan dap sampaikan menolak HUKUM ISLAM. bagaimana panpinputpus nak berkempen sedangkan mereka dengan terang menolak iSLAM demi kepentingan dap. SEJARAH BARU AKAN TERCIPTA DIKUALA KANGSAR. 

# JANGAN UNDI PARTYPANPINPUTPUS

Ulasan