benarkan HUSAM MUSA HADIR MUKTAMAR PAS ... pemerhati ke pengacau IKUT dia lah

nampaknya husam semakin gila membuat kenyataan. mengapa dan mengapa husam bertindak sedemikian tidaklah diketahui. sikap lone ranger menyebabkan dia terbuang dari jemaah. banyak benda dia kena sedar bahawa dia tak boleh keseorangan. husam tak berminat nak join pan kerana pan hanya menawarkan jawatan cikai bukannya jawatan pengerusi pan diseluruh alam. husam nak hadir di muktamar pas di PUTIK, berilah dia peluang untuk hadit dan berilah peluang dia berucap samada dan menghentam pas atau mengaku salah atau IKUTLAH DIA NAK CAKAP APA DEPAN PERWAKILAN PAS. apakah husam berani berucap depan perwakilan yang telah membuang dia atau dia MEMINTA MAAF DIATAS SEGALA SALAH LAKUNYA MENGKRITIK JEMAAH DILUAR JEMAAH. apakah ajaran tok guru nik aziz untuk tutup lampu jamban walaupun perkara kecil sudah dilupakan oleh HUSAM. jika husam meneruskan usaha usaha bodohnya pasti dia akan bertemu jalan lebih bodoh dari sekarang.

BERANI KAH HUSAM NAK BERUCAP DI DALAM MUKTAMAR KERANA TAHUN LEPAS HUSAM TAK SEMPAT BERUCAP DIAKHIR PERJAWATANNYA. OLEH ITU PAS DISERU BERILAH DIA BERUCAP UNTUK KALI TERAKHIR ATAU DIA AKAN TERUS BERUCAP SELEPAS INI. apakah husam akan meneruskan KEGILAANYA SEPERTI BIASA. apakah husam merasa sangat sunyi sekarang walaupun pan parti kafir seluruh alam menawarkan jawatan. apakah husam tidak mahu bersama party pan kafir sepanjang zaman. tawaran one rahim gagal untuk membawa masuk husam atau husam meneruskan kerja bangangnya dalam pas sebagaimana mampuz yang akan mampus tak lama lagi. semalam pan sudah menunjukkan siapa sebenar party pan KAFIR SELURUH ALAM. MENENTANG HUKUM HUDUD LEBIH DARI KAFIR. 

ada masa pulak husam musa untuk menghantar surat kepada presiden pas. orang suruh jawab kes tak ada masa atau tukang jawab soalan computer dia jem krengggg. jika husam terus merepek begini pasti mso lari pulak baru nak baik dah jadi begini. malulah mso nak berkawan dengan orang yang terus merepek meracau merapu dan meraban. 

Ulasan