TERHANGAT rupanya pengerusi KUALI lama tertidur

Pengerusi party kuali akhirnya bersuara selepas pertindihan kerusi pkr dan dap dalam pakatan tiada harapan, pengerusi kuali akhirnya bersuara selepas 3 hari penamaan calon, kemanakah mangkuk ayun ni pergi baru nak buat kenyataan, orang sebegini ke nak jadi ketua, sungguh lama mendiamkan diri kerana dap tak bagi pengerusi kuali bercakap. pengerusi kuali tidak  dibenarkan masuk sarawak kerana dilabel sebagai orang yang TIDAK BOLEH PAKAI CAKAPNYA. mat sabu yang terlalu lama lena akhirnya bersuara selepas dihentam teruk oleh pkr kerana mendiamkan diri, selepas anggota pimpinan kuali dihantam teruk kerana kebodohan mereka yang mana tidak ada lagi bersetuju dan tidak bersetuju, semua bersetuju. sepertimana rakyat malaysia maklum pengerusi kuali adalah barua kafir dap dan seluruh ahli party amanah adalah balaci dap pasti tidak hairan sangat dengan kenyataan pengerusi party kuali.
GELAK MENJELANG MEI ...

dap dan pkr sudah membawa haluan masing, sekor badak sumbur seekor burung kenyalang yang tiada maskot hanyalah party kuali. party kuali yang diberi lalu bertanding dikawasan hitam pekat pasti akan menjelma satu hasil yang hebat. party kuali pasti kalah dan hilang deposit adalah sudah tentu. kolid samad barua senyap sepi jika dulu sangat bising bila pas dan psm bertembung dikerusi kota damansara, psm tidak diambil menjadi ahli pakatan tiada harapan sebagaimana kata kolid samad akan menerima psm jika mereka berkuasa, kata kata kolid samad, suhaizan kejat, abg kerde,, mat sabu dan hatta tidak boleh pakai punya manusia, akhirnya psm tidak jugak diterima masuk, walaupun dulu dikatakan hanya pas tidak mahu menerima party psm. wajah hodoh kolid barua dap sudah terdedah dan akan terus mendiamkan diri, sudahlah dilabel sebagai manusia tiada prinsip dilarang masuk ke sarawak dan dihantar pulang.

mat salbu kata akan berbincang habis habisan kalau tak bertemu dengan keputusan, jadi mana mesyuarat habis habisan atau mat salbu terus lena. diulik amoii. pengerusi kuali tidak ada apa apa kuasa dalam pakatan tiada harapan selain menjadi pak angguk pak yet dan yang penting sekali menjadi barua kafir dap, party kuali tidak mengutuk dan mencaci DAP kafir kerana terlalu sayangkan kafir dap, seluruh blogger anjing party kuali mengutuk dan mencaci maki pkr tanpa henti., segala benda dap kafir buat betul tanpa salah. itulah hebatbya dap kafir., dan tak musthail jika dap ajak masuk KAFIR PUN PASTI geng party kuali akan masuk kafir dengan sebagai rahmat seluruh alam.

Ulasan