TERHANGAT DAN TERKINI DI TERENGGANU ... ILHAM CENTRE TAK DATANG BUAT KAJIAN KE????

krisis mb semakin membarah, dalam satu penggal 2 mb sudah disepak keluar dari wisma darul iman, mad said adalah mb pertama disepak keluar dengan  cara hina, sebelum majlis perkahwinan anaknya mad said diterajang, nasib yang sama terkena pada razif tapi selepas perkahwinan anaknya. mb terengganu sekarang BERGELAR ENCIK RAZIF, SATU SATU MB terengganu yang tidak bergelar membawa gelaran. apakah EN razif mampu bertahan dalam keadaan nazak sekarang. seluruh kroni sudah tumbang menyembah bumi. kroni razif sudah beralih arah, razif sudah dilupakan dan ditinggalkan, kroni baru akan masuk ke wisma darul iman, apakhabar personal assitantnya apa khabar adiknya yang hebat mencatur gerakan tcs apakah dato kewangan berjaya mendaki hiraiki tertinggi atau akan dicantas keluar. nasib semua sudah dihujung tanduk.

apa punya suwey mB terengganu yang diwakili UMNUUU, deris natang berjaya memerintah sepenggal namun selepas itu kaduk naik junjung disepak keluar dari wisma darul iman, kehebatan deris natang dinafikan dengan jayanya, naik awang gedebe dari kijal. awang gedebe menemui ajalnya lebih awal walaupun berjaya mencatur umnu untuk menang dan hampir tewas, kedudukan awang gedebe akhirnya menyembah bumi selepas disingkirkan. naiklah en razif yang berraja dimata bersultan dihati di wisma darul iman, en razif hanyyalah pupput abgnya, abgnya mencatur semua keputusan dan gerakan politik mb. akhirnya mb puppet sudah menunggu masa untuk gugur ke bumi, apakah ini ketentuan ilahi atau kerana ianyA KARMA, selepas kerajaan pas dijatuhkan dengan segala tipu daya oleh pak lalala dengan kerjasama deris natang, semua menjadi cAcamarba, kerajaan pilihanrakyat akhirnya menemui ajal selepas sepenggal memerintah bukannya 10 bulan.

detik detik akhirnya en razif akan digugurkan sudah nampak terang dan nyata, sepatutnya en razif sudah mengemaskini semua nya dan pulang ke rumah anai anainya. kroni kroni en razif sudah boleh berkira kira untuk pulang hiba, datuk basiq apakah masih menunjukkan taringnya atau sudah hilang bisanya. semua sudah seakan terjawab, mad said tak mudah melepaskan orang yang pernah mengkhianatinya dan mad said berjaya membuktikan dia memiliki darah pendekar mata satu. akhirnya mad said menang tko, tapi apakah mad said akan kekal atau terus terkubur dalam jarak waktu yang terakhir.

Ulasan

Catat Ulasan