SAH terengganu akan dapat MB BARU

kedatangan maharaja isu ke terengganu dalam masa terdekat hari ni akan menyaksikan perubahan tektikal umnuuu. tektikal maksudnya bagaimana nak membalun duit rakyat terengganu setelah 3 hamlau mb terengganu dari zaman deris natang mad said dan razif. ketiga tiga sama je adunan iaitu membalun duit rakyat dengan segalanya jangan tinggal apa yang ada sampaikan kutip cukai tepi jalan. deris natang terkenal dengan projek pembaziran, terutama projek taman tamadun islam yang mana memuatkan replika ayah pin didalamnya. masjid yang begitu indah akhirnya menjadi masjid perlancongan tanpa berguna untuk meningkatkan syariat islam. dizaman deris juga dilakukan pembinaaan luar akal dan akhirya dizaman dyanasty mad said ianya runtuh menyembah bumi. the longest ROOF without POLE yang dianugerahkan kepada stadium binaan deris menyembah bumi dizaman mad said. taman ilmu idea pok yeh juga menerima nasib yang sama akhirnya sepi kerana kekurangan dana yang telah dipotong oleh mad said.
GELAK KETAWA PENGERUSI KUALI DENGAN PERKASA
ADA MAKNA KOT .. GAMBAR HIASAN
mat said bangga dengan zoo dan jugak perniagaan bebas cukai ditasik kenyir. ratusan juta dibenamkan ditasik kenyir, pembinaan taman rama rama yang mana hutan digondolkan oleh kroni. taman rama rama akhirnya tinggal nama, kawasan bebas cukai dikenyir tinggal nama akhirnya ia akan hilang, ratusan juta dibenamkan tanpa manafaat kepada rakyat terengganu. yang kenyang hanyalah allied. cadangan mad said nak merobohkan pasar kedai payang untuk didirikan hotel 5 bintang yang mana akhirnya akan menolak peniaga kecil melayu ke lembah bangkrap. dimana lagi peniaga melayu nak berniaga dikawasan bandar selain pasar payang, berkat doa akhirnya mad said menyembah bumi. datang pulak mamat cikgu yang bertindak sebagai GURU BESAR, TCS hanyalah cikgu kecik dan tukangkebun yang boleh diarah kemana mana saja  tanpa memikirkan apa akan jadi pada sekolah yang mereka ada. pencaturnya adik yang dikenali sebagai nama mad aweng. bekas pekerja kilang nangkai naik toncang bila menjawab jawatan tcs. akhinrya menerima balasan berkat manusia manusia teraniaya.

hari ini diberitakan maharaja akan datang untuk menyerahkan nama baru sedangkan UMNO TIDAK LAGI MEMPUNYAI SOKONGAN MAJORITI DALAM DEWAN TERENGGANU, MAD SAID SUDAH TAK PERCAYA UMNUUU, razif yang dipecat hanya jadi babu dan tidak akan hadir dalam dewan sampai dewan tamat. ini bermakna mb baru terengganu yang akan dilantik dari kalangan umnu tidak mempunyai kelayakan lagi menjadi mb. tapi oleh kerana maharaja jib datang ia akan menjadi BOLEH sebagaimana dimana mana kalau UMNUUU nak berkuasa. mungkin kalau ada sokongan satu kerusi pun ia akan tetap menjadi MB kerana ia akan kekal selagi umnuuuu memerintah, cumA yang hebat kedengaran suara adun amanah baru buruk berbunyi dan raja pelawak yang berceramah atas hilux. sedang bertungkus lumus memastikan dia akan menjadi calon lagi dan menang dikawasan kuala beruk. azan pkr yang sudah habis masa diterengganu akan berpadu dengan raja pelawak dan adun amanah baru buruk untuk menjadi kuasa besar walaupun ianya dalam mimpi.

Ulasan