pas akan berhadapan dengan PKR jugak selepas INI...

pkr sudah menunjukkan belang sebenar mereka, nak jadi sebagaimana dap, dimana pas akan dipinggirkan jika tidak beri mereka manafaat, pas perlu mengkaji semula tahaluf siasi sebelum pru ke 14, di terengganu azan tak perlu lagi di beri laluan untuk menjadi calon didun bandar, azan sudah bersama raja pelawak terengganu. azan sudah menandatangi perjanjian setan dibelakang pas, dalam dewan undangan negeri pas azan bersama syed azman bersama barisan nasional. azan yang hanya nampak muka bila ada sidang dun dan juga ceramah bersama party kuali leper, pusat khidmat azan di kampung cina sudah berapa bulan tidak berbayar kerana azan tidak mahu menjelaskan lagi sewa kedai kerana ia menggangap tidak penting lagi., ia akan membayar bila ia mahu bertanding lagi sebagaimana kelakunya di indera mahkota, sudah tak laku di pahang pkr menghantar sampar ke terengganu. azan lebih banyak lepak di coffe house dan rumah urut selain bersama rakyat dun bandar terengganu. sungutan dari rakyat dun bandar memastikan azan akan dikuburkan jika masih berani bertanding di dun bandar.

diterengganu pas akan berhadapan 3 atau 4 penjuru di dalam pru ke 14 kerana party kuali sudah menyiapkan draf calon untuk bertanding di negeri terengganu.5 kerusi parlimen akan ditandingi kuali dan 3 oleh pkr. didun pulak 20 kerusi dun akan ditandingi oleh party kuali dan 12 akan ditandingi oleh pkr. raja pelawak akan mengetuai senarai bertanding didun dan parlimen, jika party kuali menang raja pelawak akan ditabalkan menjadi mb baru terengganu dalam mimpi indah party kuali leper. party kuali yang mempunyai ahli lebih dari 3 juta diterengganu pasti menang dengan mudah dengan umno yang terlalu lemah. umno sudah berpecah dan lerai terus dengan perebutan kroni untuk lead diterengganu. raja pelawak mengetuai party kuali dibantu oleh miqdad yang siang malam duk mengaji dikubur kerana mengambil upah demi menjamin semua deposit calon party kuali mencukupi.  syed azman dikatakan akan bertanding dikawasan sedia ada dengan memakai lambang baru party tok chai warna kuning. wisma party kuali sudah dirasmikan oleh padaiyapaa mat kalbu.

Ulasan

  1. kalau dah tahu cepat le berambus dari pentadbiran selangor. ker amanat ayah pink tak turun lagi. ke tak ingat dah amanat 7 april 1981 ayah pink rusila

    BalasPadam
  2. ..pkr kena buli dengan DAPigs! Mangkuk nama Ikan bilis ni pulak nak halau PAS dari Selangor!!kah kah kah..Azmin pun takut dengan PAS! Ni pulak ikan bilis PAN Imayam yg jilat jubur tak basuh Guan Eng!

    BalasPadam

Catat Ulasan