party amanah sudah menerima dana dari cia dan yahudi

pengerusi amanah mat sabu mengatakan bahawa amanah akan bertanding 13 kerusi di dun sarawak. selepas dana yahudi di salurkan ke dalam acount amanah selepas kedatangan CIA untuk menawarkan bantuan dana yang banyak asalkan islam yang dibawa oleh pas dapat dihapuskan sama sekali. kedatang juruanalis cia ke pejabat amanah pasti sudah dinantikan oleh mat sabu dan geng hamlaunya. cia pasti menghulurkan bantuan kepada sesiapa saja dimana saja didunia ini asalkan hasrat mereka dapat dilunaskan, amanah yang sebagaimana diketahui adalah barua dap tidak mustahil untuk menjadi talibarut cia dimalaysia selepas umno dilihat tidak lagi mampu membendung kebangkitan islam dimalaysia, amanah sudah memastikan pkr juga berkubur selepas pru ke 14 berlangsung. amanah cuba menghakiskan pengaruh pkr dalam keadaan sedar dan nuar brahim hanyalah puppet selepas ini. dengan sokongan dap kafir bermakna amanah akan boleh mengajar pkr. tuntutan amanah kepada pkr sudah banyak kali dinyatakan oleh pemimpin amanah,

amanah mengumumkan untuk bertanding dikerusi pas dan selebihnya dikerusi pkr, tiada satu pun kerusi dap yang dikacau oleh amanah. kedatangan cia dan sumber dalam amanah mendedahkan bahawa cia akan membantu amanah untuk berkempen di pru sarawak.  dana yang banyak akan mencurah dikala rakyat malaysia sedang dihimpit kemiskinan dan papa kedana oleh pemimpin umno. penawaran wang sebagai proses membeli undi akan dibuat oleh amanah kepada pengundi. cia tidak lagi segan untuk menawarkan apa saja asalkan hasrat mereka menjadikan pemimpin malaysia selepas umnu adalah anjing belaan mereka untuk mengigit dan menyalak umat islam dimalaysia, pengaruh islam perlu dihapuskan dimalaysia cia dan yahudi akan sanggup memberikan apa saja asalkan hasrat amarika dan yahudi dapat dipenuhi. bagi pemimpin amanah. amanah tidak kisah pasal menjual maruah kerana penjualan maruah bagi mereka adalah biasa. jual maruah pada dap pun mereka sanggup apa sangat jual kepada cia dan yahudi yang lebih banyak masyukkkk.

Ulasan

  1. ASS..WR.WB.SAYA IBU RITA TKI HONGKONG INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: (-0823-9177-2208-) EYANG WORO MANGGOLO JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI.

    angka;GHOIB: singapura

    angka;GHOIB: hongkong

    angka;GHOIB; malaysia

    angka;GHOIB; toto magnum

    angka”GHOIB; laos…

    angka”GHOIB; macau

    angka”GHOIB; sidney

    angka”GHOIB: vietnam

    angka”GHOIB: korea

    angka”GHOIB: brunei

    angka”GHOIB: china

    angka”GHOIB: thailand

    ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
    الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    BalasPadam
  2. Ada harga yang tuan perlu bayar dihadapan Allah atas apa yang tuan tuliskan dan kesan dari tulisan tuan. Didunia ni tuan boleh tersenyum puas menulis apa saja, menghentam apa saja. Maklumlah orang tak boleh nak buat apa kat tuan ..

    BalasPadam

Catat Ulasan