jidin menjawab soalan skema... jawapan sama dengan RAMLI NUH MASA DERIS NATANG disilambam

seluruh exco memberikan sokongan penuh kepada EN razif. hahhaha mat jidin risau kalau dia menongkah arus bermakna jidin akan tinggal lagi. riak sudah memberikan gelombang besar dalam pentadbiran umnu di wisma darul iman, peperangan besar sedang berlangsung di dalam kubu kuat umnuuuu. semua bahagian mencalonkan adun masing masing kepada jib kolbu, isu isu semasa menakutkan jib untuk memberikan laluan kepada pilihan raya negeri terengganu sebagaimana sarawak. jib cukup risau jika umnu tumbang lagi dan tiada lagi telaga minyak untuk dicagarkan demi mendapatkan wang lebih cepat dari terpaksa menunggu lebih lama. usaha usaha keras sedang dilakukan agar pihak istana menerima nama baru yang dicalonkan oleh jib. namun kem kem panglima perang sedang hebat mengatur strategi kerana siapa menang orang orang kroni akan kenyang gila.
HAHA HAHA BODOH RUPANYA BERPAKAT
TAPI KENA TANYA SUHAIZAN KAYAT YANG HEBAT
TANYA KOLID SAMUD YANG DIAM MEMBISU SEJAK TIDAK DILANTIK MENJADI TIMB., KUALI
semua kem dari besut setiu hulu dungun marang sedang bergelut mencalonkan adun masing masing demi periuk yang lebih besar selepas mb sekarang di silamban. bagaimana seorang mb dapat bertahan apabila bertembung dengan kuaasa besar. apakah mb razif mempunyai kuasa sekuat iron man atau superman atau menanti hukuman akan dijatuhkan pada mei. razif sedang menghitung hari hari terakhir seorang mb, dan adun adun terenggau menjawab dengan skema kerana tidak mahu menteri besar cap gurubesar akan diturunkan dengan segera. jib makin pening jika nama yang diberikan sultan terengganu tidak berkenan. semua adun sedang berdebar menanti pengumuman namun semua akan berakhir tak lama lagi. kroni kroni tingkat 16 sudah membungkus segala bantal fail untuk dibawa pulang. kuala nerus akan kehilangan mb dan juga seorang adun dan kawasan kuala nerus kawasan yang mana hanya mb yang menang. yang lain kalah menyembah bumi.

semua adun beri sokongan penuh kepada razif namun akhirnya menjadi seperti deris yang mana semua adun memberikan sokongan dan berkumpul di hotel felda residen akhirnya terlepas, deris natang tak diangkat menjadi adun, mad said menaiki takhta, mad said jugak dikatakan menerima sokongan penuh dari adun akhirnya disepak keluar naik lah en razif, apakah jidin mencari jalan selamat kononnya tak mahu bermusuh dengan razif namun riak kocakan sudah berlegar diseluruh terengganu. rakyat terengganu mahu mandat baru bukannya tukar mb saja. mb baru tiada sokongan adun dan tidak cukup untuk menerajui kerajaan selain menjadi kerajaan boneka jib koro koro.

Ulasan