amanah kira pakai capua x 10 terus

ha ha ha mat sabu dan kolid samad je bodoh matematik, patutlah boleh bersama mahathir, target mat sabu dalam 10k saja, tapi orang hadir tak sampai 1k mungkin dia kali dengan bayang atau pakai mata juling menambah kehadiran. amanah marah pkr kerana mengejek mahathir, amanah berjiwa lembu kenyang, buatlah apa saja akan dimaafkan itulah slogan bodoh amanah, yang betulnya amanah mencari kepopulariti saja bukan berjuang untuk rakyat, amanah hanya tahu mencari dan menangguk diair keruh supaya orang dapat menengok kehebatan dan kebodohan pemimpim amanah. yang pasti pelbagai alasan dicipta oleh kolid samad yang biasa mabuk sebagaimana biasa. ajk amanah seperti kolid samad akan mencari idea idea lembunya tapi akhirnya dia sendiri akan jadi lembu sebagaimana biasa, kemana hilang bluetooth ditelinga sejak jadi pemimpin party cap longkang. mungkin tiada lagi komunikasi untuk dibekalkan kepada blogger sewaktu dia dalam pas dulu. kerja kerja jahat kolid samad dalam pas terlalu banyak dan sekarang dalam amanah dia tidak pula membekalkan maklumat kepada blogger barua.

pelbagai alasan dangkal diberikan oleh pengerusi amanah, tapi kasihan pengerusi amanah orang yang dihalang masuk ke sarawak. amanah akan bertanding di 13 kerusi, abg kerder antara yang sudah bersiap sedia untuk bertanding tapi siapa nak serahkan kerusi, pengerusi amanah hanya tahu bercakap tapi yang pasti amanah tidak akan bertanding langsung kerana pengerusi amanah sudah tahu bahawa mereka akan kehilangan deposit dan kehilangan maruah jika mereka kalah dan memalukan, sebelum proses percalonan mat sabu akan bercakap banyak sepeeti mana kolid samad selepas ini mereka berkata mereka akan beri laluan kepada dap dan pkr dan menjadi pembantu saja. pengerusi amanah tidak mampu meminta apa apa dari pkr dan dap. dan yang pasti pengerusi amanah hanya bercakap kosong dan akan mengubah percakapan melihat kepada senario yang berlaku. pengerusi dan ahli amanah sudah tahu mereka tak diberi laluan oleh pkr dan dap tapi bercakap seolah mereka diberi laluan. ia hanya untuk menyedapkan hati saja. pengerusi amanah sedar bahawa mereka tak punya apa apa kekuatan selain menjadi barua dan balaci pkr dan dap.

Ulasan

  1. ASS..WR.WB.SAYA IBU FITRIANI TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI SOLEH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL AKI SOLEH

    angka;GHOIB: singapura

    angka;GHOIB: hongkong

    angka;GHOIB; malaysia

    angka;GHOIB; toto magnum

    angka”GHOIB; laos…

    angka”GHOIB; macau

    angka”GHOIB; sidney

    angka”GHOIB: vietnam

    angka”GHOIB: korea

    angka”GHOIB: brunei

    angka”GHOIB: china

    angka”GHOIB: thailand

    ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
    0823-9177-2208

    BalasPadam

Catat Ulasan