zaid berahim mabuk cilok kongress rakyat

zaid berahim nama yang tak perlu diperkenalkan lagi waktu ini, sebagai penentang hukum hudud yang tegar bersama dap, kalau karpal singh masih ada mesti berbangga dengan zaid berahim, zaid berahim bersama sama geng bahalolnya cuba mencilok kongress rakyat, nampaknya zaid berahim bahalol tidak mempunyai kekuatan untuk menganjurkan perhimpunan sekadar bercakap namun tiada apa yang nak dilakukan. inilah kerja bodoh zaid berahim. kepada pembodek dan penjilat amanah bagilah idea dan tolong zaid berahim kononnya berjuang atas nama rakyat, hakikatnya zaid berahim berjuang untuk perut sendiri sebagaimana geng amanah. husam musa mahfuz,
SAYA BELI SPORT TOTO
APA NAK HARIAN
NI BUKAN JUDI IA SPORT
carilah nama lain zaid kalau nak menganjurkan perhimpunan dalam dewan, siap beli meja, suruh presiden amanah beli meja bukan dia dapat duit dari kafir. kafir yang bersetuju dengan mat sabu yang tidak akan menjalankan hukum hudud di malaysia. begitu juga husam dan mahfuz yang berjuang untuk menenggakan hukum kafir. tak caya dihalalkan oleh mad awang yang fasih berbahasa inggeris walaupun mengeja dan memahami pronoun pun masih gagal. mad awang bercakap inggeris sampaikan lulusan oxford dan cambridge pun tercengang melihat kehebatan mad awang membaca petikan dari bible. kalau nak dengar mad awang berbahasa inggeris datang berbual di serambi rumah alkusyen pasti yang terdengar macam inggeris rupanya bahasa pekat perokkkk.. tak lama lagi rumah alkusyen jugak akan disita kerana gagal membayar saman malu.

pelbagai alasan akan diberikan oleh zaid berahim bila ditanya menggunakan nama kongress rakyat, tujuan zaid adalah nak menipu yang pasti, presiden amanah, husam mahfiuz sudah menyatakan pendirian akan hadir walaupun tak dijemput, zaid berahim mencari keuntungan dengan menganjurkan perhimpunan dengan hadirnya cikdet, mikrus dan muhyidin. telah diwar warkan bahawa seribu orang akan hadir tapi yang pasti sampai sekarang hanya 50 orang mampu, oleh itu zaid berahim terpaksa menggunakan nama kongress rakyat untuk memastikan orang hadir pada 27 mac ini.

Ulasan

  1. Bro... blog lu ada virus melalui blog www.lagiberita.blogspot.com. Bolehlah kerluarkan dari pautan dan bagitau kat pemilik blog tersebut.

    BalasPadam

Catat Ulasan