TOKONG SUDAH LARI WOOOO

mana ucapan mat kalbu, salahudin, hanipa mydin, biasa kolid samad menjadi wira kepada dap kafir, mana mujahit yang selalu menjawab jika ada isu dengan dap, jika pas berkata kepada dap mujahit akan kedepan mempertahankan kenyataan dap, kenapa kes guand end semua senyap sunyi atau tengah membuat kajian bagaimana nak larikan diri atau membuat isu agar dapat isu ini dapat dikambus walaupun dengan sehelai daun. blogger barua dap alkusyen alfakaq yong suka kafir mengapa menyepi je tak menjawab, greenbox menyepi selain mengulas kenyataan salahudin yang tidak dapat kemana mana kerana kekurangan ahli menyertai party cap longkang. mulut pemimpin amanah berbau longkang, biaasa barua budak hitam dipenang akan menulis membela apa saja kata tokong, mungkin tersepit muncung sebab isu guang end sudah semakin end selepas ini. tulangbesi menyepi diri mungkin tiada bayaran.

guand end sudah larikan diri dan sepatutnya berehat sementara kerana tuduhan sudah bermula, sepatutnya demi membersihkan imej tokong yang sangat huduh tapi suci dimata penjilat dan pengampu. mat sabu sepatutnya menasihatkan bradernya tu supaya berehat dari menjadi km penang, atau tengah menguruskan pembelian dan pembayaran baru kepada miss p. STOP THE LIES, akhirnya memakan diri sendiri., jawapan dari guang end berbelit berpusing pusing, akhirnya apakah akan mendiami sel jugak selepas ini., mana mana rakyat penang yang miskin belajar dari guane end cara cara membeli rumah yang murah dibawah harga pasaran., seorang km tidak tahu harga pasaran tanah betapa hebatnya seorang km. yang pasti dap akan hancur kerana memiliki pemimpin yang memakan harta rakyat sama seperti pemimpin UMNO, patutlah mat sabu bagi nyawa kepada umno rupanya dia sudah tahu tokong akan terkena tuduhan.

Ulasan

  1. INI aje la taraf tulisan blogger melayu. X mmpu nk tgk jauh kedepan, kenapa dan mengapa. Strategi politik x blh nk baca. Ingat LGE pernah msuk penjara. Dia x her an kalu msuk penjara lagi. Tapi ingat dia skrg adalah SUA DAP. Kalu dia didakwa/dihukum menjelang PRU14, 99% cina akan undi DAP. Kerana itu yg cina mau. Transparent government. Sapa buat slh blh ddakwa dan dhukum wpun org besar bkn mcm BN,hanya kena dakwa/hukum kalu dh x der guna pd parti. Begitu juga undi India dan Melayu bandar/separa bandar.99% akan pegi kpd PH. Sbb itu yg majority rakyat yg celik politik mau. Kalu pemimpin atasan buat slh dsiasat dulu bkn dtolong backup oleh pemimpin bawahan.

    BalasPadam
  2. Betulla kata fzt...walau camner pun tokong ttp suci dihati mereka...kipidap sujeng

    BalasPadam
  3. dia ikut stail hj hadi time ponteng parlimen bila nak bahas ejks2. lari ke jepun. tak gitu min

    BalasPadam
  4. Ponteng parlimen jauh lebih mulia dari.salah guna kedudukan untuk beli bungalow pada harga jauh lebih murah dari harga pasaran! Cuba tanya Khir Toyol! Betul tak Toyol?

    BalasPadam
  5. kalau macam tu la seyfol baik kita selalu ponteng kalau perbuatan itu mulia. kan itu amanah, kita perlu bertanggungjawab dan beramanah.. budak ponteng sekolah tu mulia la.. errr apa pulak kes beli range rovers baru dapat diskaun gila-gila... mulia pulak tu

    BalasPadam
  6. ramai jugok penjilat dedak dap mai blog hang fzt haha

    BalasPadam
  7. ye wan dedak range rovers pun ramai tengok je lebai kopiah pakai keta , kita yang dedak ni walak je la...

    BalasPadam

Catat Ulasan