rafizi raja fitnah ... inilah yang dimahukan oleh penyokong amanah memerangkap balaci dap

rafizi macam biasa kalau tak bodoh mesti bukan rafizi, budak 3 suku yang mencipta langkah kajang yang akhirnya menjerat boss pkr, akhirnya langkah kajang menjadi langkah mayat nuar braham masuk ke sel sungai buloh, akhirnya bila dah tak laku dalam pkr, dia mengfitnah pas, biasanya akan di cuba dijadikan isu oleh barua dap yang siang malam memuja kafir tapi tak masuk jugak amanah mahupun dap, amanah yang hanya mempunyai seribu ahli yang ditipu hidup hidup kononnya akan diberikan wang setiap bulan jika menyertai amanah, raja lawak diterengganu masuk kampung dan berjanji akan memberikan wang kerana party amanah sangat kaya, tapi janji raja lawak nak berikan wang kepada ahli hanya tinggal mimpi ngeri akhirnya mereka sendiri terpaksa menderma untuk presiden amanah yang akan muflis tak lama lagi.
borang amanah tak cukup dimelaka
sampai sekarang ahli tak sampai 100 orang
tanya mountdewellaer dia dah isi borang amanah ke borang amanu atau lebih afdal borang DAP kafir sesuai dengan dia
blogger barua dan balaci dap memerangkap penyokong party amanah akan memuat naik benda yang sama, greenboc yang semakin tak laku akhirnya mengugut mat sabu kerana perjanjian dengan mat sabu akan terbatal jika gagal memberikan komisen dan elaun, amanah melaka mula kayap kerana greenbox terlalu bnanyak meminta wang, kerja greenboc hanya duk depan pc dan tak bekerja sebagaimana janji dia pada mat sabu dan salahudin sewaktu pelancaran amanah melaka. sofi wahab atau muta ligat sudah membuat rayuan bahawa bantulah amanah melaka yang semakin sepi kerana kuliah sansudin  tidak mendapat sambutan lagi. mutaligat makin ligat ditinggalkan. kasihan sofi dibodohkan oleh greenbox. tapi biasalah pemimpin amanah manalah cerdik.

rafizi sudah bangkrap idea akhirnya terpaksa mengfitnah pas, terpaksa mengfitnah pas kerana orang ramai sudah tak percaya kepada rafizi.. kajian terbaru rafizi akan dipecat dari jawatan sua kerana kebodohan dia menguruskan pkr sebagaimana nuar tahir membalun wang amanah .

Ulasan