mat sabu HINA GOLONGAN TABLIGH

mat sabu nama sinonim dengan barua dan balaci dap mengatakan bahawa kalau tak mahu memerintah malaysia baik jadi jemaah tabligh, menjadi jemaah tabligh lebih MULIA DARI MENJADI BALACI KAFIR. tabligh menyeru kepada jalan allah mat sabu menyeru kepada jalan kafir, sanggup menjadi barua kafir kerana gaji seciput dan sanggup bersama bapak kepala penyamun demu menaikkan namanya sendiri, hujah bangang mat sabu berterusan selepas berkenal dan berpeluk sakan dengan bapak kepala penyamun. mahathir boleh gunakan amanah untuk menyerang najid kerana kumpulan amanah boleh dibeli dengan wang, bangkai bangkai dalam amanah pasti boleh bermesra dengan mahathir asalkan fulus dihulur, amanah sanggup apa saja asalkan dapat menerima imbuhan setiap bulan.

mahathir yang membawa segala kemusnahan malaysia pasti bergembira dengan kenyataan bangang mat sabu, mat sabu mula menjauhkan diri dari tokong kerana tokong akan kepenjara tak lama lagi. mat sabu sudah pasti tahu bahawa mahathir tidak pernah ada perasaan untuk menolong rakyat malaysia, jika mahathir mahu bersama rakyat pasti dia tidak kisah jika UMNO dihapuskan dari politik malaysia tapi demi menyelamatkan umnoooo mat sabu boleh digunakan untuk berceramah siang dan malam asalkan diberi bayaran, jika tiada bayaran mat sabu akan meracau dan melalak dan menyalak lagi. kerjasama mahathir dan amanah akan berlaku dengan segera kerana sudah ada perjanjian belakang mati oleh mahathir dan geng amanah. beberapa taikun akan memberikan wang untuk dimasukkan kedalam akaun party amanah dan sebagaimana biasa akan dibelanjakan dengan mewah oleh geng amanah dan kembali meminta wang kerana mereka tiada sumber selain meminta dan melutut meminta habuan.

kalau israel yahudi atau apa saja datang untuk membantu pasti akan disambut mesra oleh mat sabu, dalam politik kena tegas kata mat sabu, jika yahudi bagi bantuan pun mat sabu akan terima dan tak mustahil kristian juga mampu membeli mat sabu yang mana akan menjual segalanya demi matlamatnya untuk menjadi pemimpin bangang. pemimpin barua seperti mat sabu mudah sangat untuk dibeli oleh mana mana orang yang ada wang. tokong sudah pasti merasa kembali penjara dan mat sabu sudah berkira mahu lari dari imej tokong yang tercemar. mat sabu mahu membersihkan namanya dari menjadi siualan bahawa dia adalah barua dan balaci dap kafir.

Ulasan