kalau bangang tak payah masuk politik

nampaknya hujah bodoh blogger penyokong amanah berterusan, maklumlah pemimpin mereka bukan cerdik sangat setakat mengampu menjadi balaci dap adalah keutamaan, bila mahathir ajak bekerjasama tak sampai subuh dah sampai rumah cikdet, betapa bahalolnya. kalau cikdet ajak BER UG pasti pemimpin amanah pasti bersetuju dan siap sedia sign apa saja yang dihulurkan. golongan ini menghalalkan apa saja asalkan nampak hebat walaupun menggadaikan maruah yang mana mereka mana ada maruah, kerana kecewa menubuhkan party baru, setelah tidak lagi diperlukan memimpin mereka merajuk kecewa dan menubuhkan party baru dalam keadaan paling bangang. hujah hujah bodoh akan diteruskan. saari sungkit nampaknya sudah mula tak setuju kerana gagal dilantik menjadi naib presiden amanah sebagaimana janji janji mat sabu dulu.

politik yang dibawa oleh kit siang begitu menyerlah kebodohannya, jika siapa bekerjasama dengan sesiapa selain mereka akan dianggap tak betul. hujah kit siang menyebarkan fahaman bahawa malaysia negara gagal terus menerus  diulang dari tahun dinasour ke zaman baru masih diulang tapi dipersetujui oleh golongan kecewa, dap kafir cakap apa apa pun pasti disetujui walaupun nanti dap akan melarang penganut islam dari solat, selepas ini mad awang bersetuju jika larangan solat dikuatkuaasa dipenang kerana biarlah dulu solat sebab utama adalah menawan putrajaya. jika tak solat pun tak apa sebab mad awang akan berhujah sebelum dulu hukum solat tidak wajid selagi belum berkuasa. itulah hujah tolol dari mad awang tak caya tanya mad awang.

pemerkasaan mahkamah syariah diperlukan dan bila ia dikuatkuasa bermakna hukum hudud akan dilaksanakan. yang tak faham boleh menulis bahawa memalukan ahli pas, kasihan, dia sendiri tak faham apa itu hukum hudud duk sibuk jugak menulis, memalukan sangat sebagai penganut islam tidak mahu kepada hukum islam, haramjadah punya penganut, singh pun tak buang sarban nak bawak motor kerana ajaran agama mereka tapi penganut islam boleh melawakkan hukum islam, betapa celaka dan bangang mereka ni semua, zaid berahim dalam mabuk pasti tak setuju kerana bahaya jjika dilaksanakan hukum islam zaid tak boleh beli lagi sport toto untuk bergembira.

Ulasan

  1. blog bangang
    kata parti islam

    BalasPadam
  2. Penyokong Parti PAN Imayam @ DaPigs balaci memang sial dan celaka, punya belit mengalahkan keluarga Karpal Singh!!

    BalasPadam

Catat Ulasan