jangan jadi bangang ...

deklarasi bersama bekas diktator cikdet  adalah strategi cikdet mengembalikan umno ke tampuk pemerintahan dan menjatuhkan najid yang mana sedang berusaha keras untuk memastikan kuasanya. cikdet hanya mahu menjatuhkan najid bukannya menyelamatkan rakyat malaysia yang dalam kelaparan dan kepapaan. yang hadir sangat bodoh dan bangang. cikdet berjaya mempengaruhi kononnya atas dasar menyelamatkan malaysia yang SEBENARNYA ADALAH MENYELAMATKAN UMNO YANG BANGANG. jika jib turun bermakna cikdet akan kembali menjadi ahli umno dengan riang gembira. itulah bodohnya pembangkang dimalaysia. apakah dengan menjatuhkan najid bermakna ekonomi malaysia akan berkembang pesat atau terus merundum menjadi negara paria.  jatuhnya jib aapakah pm malaysia dari kalangan orang pembangkang atau umno jugak yang berkuasa.

begitu jugak jika pakatan pembangkang menang bila nuar naik jadi pm bermakna malaysia berpm orang umno jugak, sebab itu nuar braham setuju jib dijatuhkan. hanya yang tolol saja yang percaya mahathir nak menyelamatakn negara malaysia. dizaman mahathirlah bermula segala galanya, apakah pembangkang menjadi terlalu tolol dan bahalol sampai lupa siapa mahathir kerana gila sangat nak menjatuhkan jib. kalau zaid komidi yang naik nercaya malaysia akan terus malang dan berhati walang, rakyat malaysia akan terus menjadi mangsa umno. dengan segala keangkuhan yang ada pada pemimpin umno segalanya akan bertambah buruk, mereka akan menentang jika periuk nasi mereka terancam, apakah mereka akan bersuara jika periuk nasi mereka tak terjejas. sebanyak mana dah harta negara mereka jual bila waktu begini pembangkang masih mahu menjatuhkan hanya seorang najid bukan meruntuhkan semuanya berkait dengan umno. yang paling bangang pernah berkata sesiapa nak bagi talian hayat kepada UMNO dia akan tentang AKHIRNYA MUKA DUK DEPAN SEKALI.

JANGAN JADI BAHALOL MENYELAMATKAN UMNO. RAKYAT MALAYSIA PERLU DISELAMATKAN BUKAN PEMIMPIN UMNO, JATUHKAN SEMUA UMNO DARI DALAM POLITIK MALAYSIA NERCAYA MALAYSIA SEJAHTERA BUKAN JADI BODOH DAN BENGONG MENYERTAI MUHYIDIN PEDAL, MAHATHIR MUKRIS YANG MANA PERIUK NASI MEREKA TERANCAM. MAHATHIR HANYA LETAK AHLI UMNO TAPI PENASIHAT PROTON MAHATHIR TAK LETAK JAWATAN PUN, BODOOOOOOOOOOOHHHH

Ulasan