diskuan rumah tokong, tokong bagi diskaun tanah - win win situasian ... bukan rasuah kata mat sabuuu

tokong pujaan mat sabu, akhirnya berhadapan dengan kes rasuah pembelian rumah, setelah khir toyo disumbat ke dalam penjara bermakna guand end akan menikmati kes yang sama apakah akan menerima nasib yang sama atau lebih teruk, diskuan yang diterima tokong sangat banyak sampai berjuta juta dan tokong bagi diskaun pada miss rumah, dap yang dikatakan begitu suci dan halal digunakan oleh mat sabu dan amanah dan juga geng balaci blogger bersama fakaq siang malam duk cuci dap dengan segala kehebatan akhirnya akan menyembah bumi. belum menguasai putrajaya pun dap dan bagi diskaun kepada pemaju perumahan, win win situasian yang dikatakan oleh mat sabu adalah bahalol dan bangang tapi mat sabu memang boleh bekerjasama dengan sesiapa saja asalkan jangan dilaksanakan hukum islam, mat sabu akan menolak dengan keras kerana ia tidak sesuai dengan jiwanya yang mana ia berjiwa menentang islam.

mat sabu bersetuju bahawa transaksi ni adalah sah sebab ia adalah hak guang end dan pemiliknya bersetuju tanpa rasuah. inilah pandangan mat kalbu. demi menutup rasuah guang end bermakna mat sabu menghalalkan rasuah demi adiknya. guang end mendapat diskaun yang banyak dan rakyat penang kerugiaan 11 juta. guang end akan menikmati permandangan lebih menarik bersama khir toyo, mungkin penjual rumah terlalu kaya dan niat bersedekah kepada ketua menteri kesayangan dap kafir, amanah bahalol. lepas ni hanipa mydin ke asmuni awi atau siapa yang akan mewakili guand end apakah anak kapal singh. atau dibiarkan masuk penjara dan ada ketua menteri baru dipenang selepas guang end akan masuk penjara nanti. guang end sudah pasti menerima tekanan hebat dan perlu bersedia untuk merehatkan diri sementara disiasat oleh SPRM, waktu terluang begini guand end lebih banyak waktu untuk meneliti tindakan celakanya dan diharapkan terus meletakkan jawatan kerana tiada lagi intergriti. jika tok jib guang end disuruh letak jawatan guang end kenalah bertindak sama, tak gitu moundewellar atau yong suka kafir

Ulasan

  1. Khir toyo didakwa setelah hilang jawatan. Kalu LGE didakwa DAP akan makin kuat kerana contoh baik KM boleh didakwa bila buat salah. Lagipun mmg org Penang pun x brapa suka ngan dia. Yg printing parti menang bukan pemimpin.

    BalasPadam

Catat Ulasan