bye bye malaysianinsider ..... bye bye pengfitnah

malaysian insider yang bertungkus lumus mengspin apa saja isu tentang pas akhirnya bungkus, pengarang hebat seperti zulkifli sulong pasti sudah berkira nak menyertai party amanah, party amanah sudah menyediakan jawatan ketua pengarang untuk menerbitkan suratkhabar haram amanah. zulkfili sulong seornag penulis fitnah tegar meneruskan karier dalam party amanah, mat sabu sudah menawarkan kerja itu bila malaysia insider diharamkan oleh skmm, perjumpaan mat sabu dan zulkifli di sebuah hotel mewah disaksikan oleh mad awang dan bersaama sama dengan salahudin sudah memberikan janji pasti kepada zul jika mahu meneruskan karier  sebagai penulis fitnah. mat sabu dan mad awang menawarkan gaji yang banyak jika zul sulong bersetuju dan akan berkhidmat kepada party amanah dan juga menjadi penulis dap bila dibayar oleh dap.

tawarn gaji murah oleh mat sabu tidak disahut oleh zul akhirnya mad awang menawarkan ribuan ringit malaysia jika zul sulong fasih berbahasa inggeris sepertinya, suratkhabar amanah akan dilancarkan pada april fool ini bersamaan dengan hari kebodohan sedunia, yang tak kelihatan adalah nuar tahir yang tak suka dengan zul sulong kerana mahu budak hitam dipenang menjadi ketua pengarang lidah rasmi amanah yang sentiasa menipu dan mengfitnah, ditawarkan juga bayaran dari cikdet yang mahu zul sulong mengspin apa saja kenyataan najid kerana suratkhabar amanah beroperasi secara haram. malaysian insider pusat fitnah mula kucup bacaan orang ramai bila ia mula berat kepada dap dan umno, akhirnya malaysian insider tutup operasi kerana umno dan dap tidak mahu lagi membayar wang bulanan sebagaimana biasa, perebutan kuasa ini menyebabkan malaysian insider tidak tahan lama dan dengan kemasukan zul sulong menambah kebodohan dan kebangangan yang sudah ada dalam surat khabar fitnah.

zul sulong sedang berkira kira mahu mendapatkan gaji lebih banyak dan sudah memohon mengendalikan lidah pkr namun azmin sudah menolaknya, mungkin jijah sedia mempertimbangkang permohonan zul sulong namun lidah rasmi suara keadilan masih belum mampu dijual dengan banyak walaupun dikatakan berita sensasi dari suara keadilan lebih banyak memaparkan kebodohan rafizi dalam menyediakna isu dan juga membiarkan party pkr terus merudum. strategi rafizi tidak menjadi kerana kekurangan akal, segala  racangan fizi hanya membawa pkr ke longkang dan memenjarakan ketua umum. akhirnya ketua umum lepak bersama banduan, tiada apa lagi mampu dibuat ketua umum selain lepak dan bersantai kerana kebodohan rafizi

Ulasan

Catat Ulasan