TOKONG SUDAH JADI MAHARAJA DALAM PAKATAN TIADA HARAPAN

segala tindak tanduk tokong akan mendapat pembelaan, jika selepas ini tokong menghalang umat islam solat pun akan mendapat sokongan dari mad awang dan mat sabu atau kolid samad dan lebih hebat dari saari sungkit. selepas gagal menjatuhkan presiden pas melalui barua mereka dalam pas sekarang serangan tokong akan dihalakan kepada azmin dalam pkr pula, dalam pkr lagi ramai barua barua dan anjing anjing yang dibela tokong untuk membunuh azmin. apakah mampu azmin bertahan setelah mendapat restu dari tokong sewaktu menyerang dan mengfitnah kolid berahim, azmin yang bersengkokol dengan tokong dan barua mereka berjaya menjatuhkan kolid berahim dan memasukkan ketua umum kedalam sel sungai buluh. ketua umum akhir terperat di dalam sel dan sekali sekali keluar buat kenyataan lembu sebagaimnana biasa,

tokong menggunakan chegubard yang sedang menikmati habuan mewah lebih mewah dari presiden amanah yang sudah akur keadaan kewangan makin menipis, janji tokong nak menyumbang hampir 10 juta ke akaun amanah akhirnya tinggal janji, selepas melihat kelibat mat sabu sebagaimana kelibat orang minyak yang kehabisan minyak walaupun naik minyak setiap kali ceramah. tak sampai 5% ahli pas ikut mat kolbu keluar pas ini sangat mendukacitakan tokong tak seperti janji mat kolbu bahawa akan menarik separuh ahli pas menyertai party cap longkang yang diketuainya, akhirnya tajaan tokong di tarik balik kerana kegagalan mat sabu mengotakan janjinya. bangunan sewaan amanah diseluruh negara akan dilelong paling lambat bukan ogos kerana waktu itu mat sabu pasti akan diistiharkan muflis tanpa dipedulikan oleh sesiapa.

mat sabu berkata dia boleh dapat duit lebih banyak jika dia bagi no akaun peribadinya, YANG SEBENARNYA MAT SABU RISAU ORANG AKAN SIASAT BAGAIMANA DIA MENDAPAT WANG YANG BANYAK TANPA MENGETAHUI DARI MANA SUMBERNYA. MAT SABU MEMPUNYAI BANYAK AKAUN DALAM NEGERI DAN SEBAB ITULAH MAT SABU TIDAH MAHU MEMBERIKAN NO AKAUNNYA KEPADA UMUM. apakah tokong menyumbang terlampau banyak sampaikan mat sabu menjual seluruhnya. wang amanah semakin kering kerana perbelanjaan mewah nuar tahir yang akan membuat sidang media dihotel hotel mewah dan lepas sampai pagi. asmuni pun semakin pening tengok wang yang semakin kering hinggake angka tolak. dan tak mustahil asmuni akan letak jawatan sebagai penjaga wang.

Ulasan