tokong maharaja diktaktor malaysia

tokong dipenang sudah membuang 2 adun pkr yang tidak menyebelahi dia dalam isu terowong dasar laut, akhirnya tokong memecat 2 adun pkr yang hanya melukut dalam pakatan harapan,selepas ketiadaan pas dap terus menunjukkan gansternya sebagaimana biasa, dap mahu pkr tunduk pada kata kata mereka sebagaimana biasa. pemimpin pkr yang lemah tidak mampu berhadapan dengan dap.  nuar braham sudah terperuk terjeruk dalam penjara akibat kebodohan rafizi dan pudin. pan hanya anjing buruk kepala dalam pakatan harapan. mat sabu tak akan berbunyi jika tokong bercakap dan akan bersetuju walaupun tokong buat kenyataan tentang islam, apa saja tokong cakap mat sabu orang pertama akan benarkan cakapnya.
dap diktator
JANGAN BERANI LAWAN TOKONG
selepas ini apa lagi tokong akan buat pkr tidak akan mampu bertindak balas, walaupun dap curi pakar perlembagaan kafir pkr terpaksa senyap sunyi, pkr pun tahu pakar perlembaagaan kafir bukan berguna sangat lagipun hanya tahu mencorak atas kertas dan mengarah tanpa peduli apa realitinya, janji manis dap kepada pakar perlembagaan kafir akan dijadikan mb atau menteri jika menang, dan pakar perlembagaan kafir amat seronok dengan keadaan ini. mungkin strategi baru dap lebih berkesan dengan kehadiran pakar perlembagaan kafir yang mana ia lebih berkesan berada dalam dap. pkr hanya menjadi pak turut sebagaimana mat sabu menjadinya.

tokong selepas ini akan memecat mana mana yang tak sebulu dengannya bukan hanya diluar dalam dap pun mereka hantam habisan agar takhta dipenang tak akan dicabar, tokong sudah membela beberapa ekor anjing ganas dalam laman maya untuk memancung dan menulis apa saja demi membela tokong, beberapa ekor anjing hitam bersiap sedia membaham sesiapa saja mencela mencabar tokong, kalau tokong nak jual penang tak apa sebab alasan umno jual malaysia dan anjing hitam akan menulis dengan hebat dan menerima upah sebagaimana biasa,

Ulasan