pkr diambang berpecah - TOKONG HEBAT

tokong sedang mara untuk memusnahkan pkr pula selepas berjaya memperdayakan 18 ekor pemimpin pas yang mana sekarang seperti kera sumbang, amanah tidak menjadi party rakyat tapi menjadi party barua dap yang ulung. dengan kesempitan wang yang dinyatakan oleh mat sabu bermakna amanah akan kebuluran selepas ini, dengan kemasukan beberapa ahli akademik yang mana akan menjurus kepada buku bukannya realiti sebagaimana aziz tari yang berjaya diperbodohkan oleh dap bersama samad said, dimana samad said dalam puisi hari ini selepas menjadi ahli dap. ahli akademik melayu akan lebih banyak bersidang dari turun ke akar umbi sebagaimana mat sabu , salahudin hanipa kolid samad yang mana hanya tahu bercakap macam terkukur tanpa tahu realiti sebebanrnya akhirnya terjeat dengan kemahiran TOKONG.
JANGAN KAU BAGI TAHU PRESIDEN BODOH SEBELAH NI YA
APA AKU CAKAP DENGAN LU
WA TAK HAIRAN SANGAT DENGAN PRESIDEN MUFLIS NI
pkr sedang diancam oleh dap, serangan tokong kepada pkr disambut mesra oleh jijah yang mana tiada kekuatan untuk menjadi pemimpin utama pkr, sekadar mejadi pak nagguk kepada apa jua usul dap, akhirnya pkr memohon maaf kepada tokong dan memberikan kemenangan moral yang kuat kepada tokong dalam usaha memecah belahkan party pkr. jika pkr berpecah dua, siapa akan menrekacipta pulak nama party baru selepas ini, apakah nuar tahir yang bengong akan keluar dari amanah dan membeli party baru yang lebih hebat. perlembagaan amanah sampai sekarang tidak ditukar, masih mengekalkan perlembahaan lama iaitu berjuang demi perlembagaan kafir, tapi mad awang sudah dijangka akan memberikan fatwa bahawa tak apa tak berjuang islam asal nak berjuang islam, tak laksanakan hukum hudud dilambatkan tak apa asalkan putrajaya ditakluk walaupun dap akan marah umat islam solat selepas ini.

kem azmin nampaknya lesu menjawat pukulan demi pukulan oleh tokong, dimana mak lampir biasanya akan menyalak bila azmin ditibai apakah mak lampir udah daapat dibeli oleh tokong. apakah chegubard berjaya membeli lagi beberapa ekor anjing untuk menyalak azmin pulak, tokong tidak kisah sebanyak mana akan dilaburkan asalkan pkr dapat dilangsaikan. bagaimana pas tokong berjaya membawa keluar 18 ekor barua dari pas menyokong mereka, tidak termasuk penasihat umum yang bertaraf maksum. sumber rujukan tertinggai amanah adalah mad awang bukannya alquran dan hadith, party yang mementingkan hati orang kafir dari islam itu sendiri tak caya tanya mad awang. kuliah magrib mad awang mengesahkannya,

Ulasan