kenapa kutip derma mat sabu saja BAGAIMANA BARUA YANG LAIN

nampaknya hanya mat sabu yang layak menerima derma dan yang lain bersiap sedia menuju kemuflisan, kalau alkusyen menuju muflis tak kisah sangat bukan menjadi kudis kanser pun kalau alkusyen diistiharkan muflis. kalau mazlan aliman muflis pun tak ada apa apa cacat cela pun kepada party amanah tapi mat sabu barua dap muflis mampuslah dimana nak bertanding satu hal diistihar muflis satu hal, dalam waktu terakhir hayat mat sabu yang dihidangkan rezeki tiba tiba apakah dia nak menukar kehidupan mewah kepada kembali miskin bersama penarikbeca, apakah mat sabu nak mengulangi lagi sejarah lampau yang mana mat sabu sedang menulis sejarah baru yang lebih hebat untuk diingati oleh generasi akan datang sebagai PENGKHIANAT ISLAM.....

mazlan aliman sudah kalah 350 ribu alkusyen kalah 35 ribu dan dengan keadaan kencing manis seorang cikgu pencen pasti menambah kemanisannya. yang peliknya alkusyen masih belum menyertai amanah sebagaimana diwar warkannya dalam blog. apakah beliau masih tak yakin kepada nizar bekas mb dap. walaupun perak mencatatkan keahlian hampir 100 ribu namun alkusyen masih lagi belum menyerah borang amanah. dan tidak dilantik menjadi mana mana pemimpin kawasan walauapun manusia paling bengong pernah ada dalam party politik, diberitakan akan bertanding dikawasan sungai rokan, tapi khaabar angin akan terhenti jika alkusyen diistiharkan muflis.

mazlan aliman satu nama hebat satu masa dulu kian hilang kerana kebodohan diri sendiri, muflis sedang mengekori rapat namun ahli amanah yang berjumlah 100 ribu menjelang akhir disember 2015 tak mampu mengutip derma bernilai berjuta. setakat ini hanya mampu mengutip 50k dan akan ada kejutan disaat akhir kerana itulah plan dan strategi amanah kononnya parrty amanah mempunyai seorang dermawan. ilham centre mungkin tak berminat dengan party amanah kerana buang karan dan tidak mendapat bayaran dari UMNO kerana membuat kajian.

Ulasan

Catat Ulasan