azmin disumpah tokong - LANGKAH MAYAT AKU BERMULA LAGI

USAHA USAHA celaka dan jahat menyingkirkan kolid berahim dari jawatan mb dibuat oleh rafizi dan dipersetujui oleh nuar braham yang lepak dalam sungai buluh, kedurjanaan pkr menyepak kolid berahim akan berlaku lagi jika nak menyepak azmin pula selepas ini, apakah kolid berahim disingkir dari jawatan mb selangor pun dimulai oleh TOKONG yang menaja beberapa baruANYA DALAM PKR. dengan keadaan menyingkirkan kolid berahim yang lebih hebat dari tokong dipenang, segala fitnah dihalalkan demi menjatuhkan kolid berahim, kolid samad antara yang bertanggung jawab menyebarkan fitnah, disambung oleh mat sabu, belum termasuk lagi celaka dalam pkr yang mahu menyegerakan penyikiran kolid berahim dan langkah kajang akhirnya memakan ketua umum. akhirnya ketua umum lepak dalam sungai buluh.

selepas berjaya mengyingkirkan kolid berahim., langkah sama akan diperkenalkan untuk menyingkirkan azmin pula, azmin yang naik selepas langkah kajang apakah akan dilangkah oleh kroni dalam pkr yang disokong oleh TOKONG, dan mungkin amanah akan bersengkokol menyebarkan fitnah kerana party cap longkang biasanya tak kisah sebab mad awang ulam mamak akan menghalalkan apa saja hatta tak dilaksanakan hukum hudud pun mad awang bersetuju asalkan dap menjadi boss. tak caya tanya alkusyen yang mana siang malam study dengan mad awang. pengyikiran azmin akan memakan belanja besar dan tokong pasti bersetuju membiayai kegiatan ini. yang pasti chegu bard yang sentiasa kalah dalam pilihanraya akan mengetuai serangan kepada azmin. yang kenyang adalah tokong. party amanah akan bersetuju dengan apa saja kata tokong, pengerusi amanah terengganu pun dah dengan ikhlas mengaku bahawa dia adalah BARUA DAP DAN MENYALAK SAMPAI SUBUH.

tokong sedia berbelanja besar lagi kali ini jika nak menyingkirkan azmin. azmin akan menggunakan cara yang sama untuk melawan tokong dan barua tokong dalam pkr, azan sebagai boss terengganu yang disingkir dari kuantan dihantar ke terengganu. azan sudah bersiap sedia untuk bertanding diselangor selepas ini kerana pkr terengganu tak akan menerima lagi ketua seperti azan yang hanya ada waktu jika dibayar oleh amanah atau dap. yang pasti amanah terengganu terpaksa membayar azan untuk bersetuju dengan mereka, wisma amanah diterengganu dibayar deposit oleh pengerusi pan yang mana akan berhutang selepas ini. itulah kerja pengerusi amanah dimana mana pun, hutang akan melambak dan amanah akan menerima malu selepas ini jika bangunan amanah disita oleh tuan punya banguanan.

Ulasan