akhirnya muhyidin menyertai AMANAH .... hhehhee

apakah kenyataan media muhyidin menggambarkan bahawa dia membetulkan kesalahan pm atau membetulkan periuk nasi, apakah muhyidin berani untuk mengambil langkah kedepan menjadi wira atau menjadi menyepi sebagaimana biasa, ancaman OSA, sosma, dan pelbagai ancaman akta dibawah kuasa jib pasti menakutkan ahli umno, ahli umno yang biasa mewah apakah mahu duk dalam sel penjara demi rakyat, jauhlah, tapi apakah muhyidin berani mengambil langkah itu, yang pasti TIDAK SAMA SEKALI, tiada lagi dari umno tulen sanggup hilang segalanya, zahid komidi dulu U TURN macam tikar terbang p ramlee. amanah cuba menangguk dalam usaha menaikkan nama dan pengaruh yang semakin kelam kerana kekurangan dana, apakah muhyidin yang biasa bermesyuarat dalam bilik aircond nak bermesyuarat dalam keadaan pakai lilin dan nyamuk kepanasan. amanah pun tak lama lagi akan mengadakan mesyuarat tepi longkang kerana kekurangan dana.
AMANAH SEDANG BER UG DENGAN UMNO ...  MAHFUZ YANG SANGAT TOLOL
mana mana ahli umno tak akan berani meninggalkan kerusi empuk kehidupan nyaman untuk membetulkan suasana yang celaka dari dulu kini dan selamanya. yang ada hanyalah berkokok sekali sekali, selepas ini ada panggilan phone pasti muhyidin akan diam membisu seluruhnya atau DIJUAL SELURUHNYA. APAKAH AMANAH SESUAI DENGAN muhyidin yang pasti tidak party yang tiada kerajaan pasti tidak sesuai dengan muhyidin, mungkin pkr paling hampir dengan umno kerana semua pemimpin atasannya bekas umno yang sekarang hidup mewah di selangor. jika pkr berjaya memujuk muhyidin ini bermakna pkr mempunyai dua timbalan perdana menteri yang dipecat oleh kedua kedua pm, cikdet dan tok jib, nuar braham dan muhyidin. nampaknya sejarah berulang lagi, tapi persoalannya beranikah muhyidin. satu johor satu penang, atau kedua duanya akan berkongsi sel disungai buluh tak berapa lama lagi. nampaknya menteri disekeliling jib sedang galak untuk memecat timbalan presiden dan juga menyumbat timbalan ke dalam penjara, HANYA PAS yang menyerahkan kepada perwakilan untuk memecat timbalan yang menjadi barua dap.

keseluruhan kenyataan media muhyidin menyakin tapi apakah bekas peguam negara ghani pat tahil mengiakan kenyataan itu atau menafikan kenyataan itu, yang pasti bekas peguam negara akan menafikan tak lama lagi, kerana itulah bangsa umno yang mana merompak dan menyamun hasil negara dan bila pembahagian tak adil akan timbul satu golongan yang kecewa dengan pembahagian itu akhirnya menerima akibat kerana melawan ketua, ini bukan perjuangan rakyat tapi perjuangan perut sebagaimana mat sabu mengerakkan amanah adalah untuk perjuangan diri sendiri. perjuangan yang sama diteruskan oleh muhyidin memastikan umno terus kekal bukannya membuang umno dari politik malaysia,

Ulasan