tektik bodoh amanah pakai mcm umno jugak pakai

dah tak ada teknik lain ke nak pakai, kononnya isteri dato husam muse yang diigut akan di c4 kan kerana membalun dan melekehkan presiden pas, sejak bila pas ada pasukan pengugut. tektik bodoh begini biasalah digunakan oleh amanah terutama salahudin bodoh dan penasihatnya zul bengong. dulu kereta hatta lepas tu orang tak makan cari lagi pulak. teknik ni dah basi laaa weh carilah tektik lain. dah tak laku umno pun dah tak nak guna, mungkin penasihat perang saraf mereka dari sb yang dah lapuk dan tidak berfungsi lagi. dia hanya ingat ni zaman ubi kayu.

zaman mengaruk umno diguna pakai oleh amanah sekarang untuk mengfitnah pas dan direstui oleh mat sabu, salahudin menjadi penyebar fitnah yanghebat sekarang. hatta yang lama guna teknik ni patutnya nasihat salahudin tu JANGAN BANGANG SANGAT. tapi otak orang amanah mana ada hebat selain menjadi BARUA DAN BALACI DAP. kalau tak mesti miss soru, mat sabu akan kehilangan gaji diperbadanan air penang. gaji mat sabu pun dah sampai puluh k sekarang mana mungkin mat sabu nak bersama pas yang mana dia dapat hanya seposen tu pun kena hutang dengan penarik syiah.

ugut bunuh isteri husam, dengan sms dan call, tapi yang peliknya kenapa report di buat tiada gambar sewaktu mereport, mungkin greenboc alkusyen terlalu sibuk menulis. atau sibuk sangat nak megfitnah presiden pas dan menjadi balaci dap, mungkin nizar nak gunakan kehebatan alkusyen menulis fitnah untuk fitnah pas. kekuatan amanah adalah mengunakan geng bodoh yang keluar dari pas dibawah arahan hatta. kereta hatta dibakar hanya tayar dan tak sempat hangus, seolah dibakar sendiri oleh hatta. cerita kartun sama di buat oleh budak tiga suku dikelantan, penghina isteri nabi. teknik yang sama digunakan oleh fukaq. teknik ketinggalan zaman baru digunakan oleh mat sabu sejak ada pitis ni. sejak jadi amanah kaya apa boleh melancong dan mengadakan lawatan di mana mana dan adakan sidang media dihotel mewah. dalam pas hanya dipejabat pas tak mewah. itulah yang dikejar oleh mat sabu dan amanahnya , tapi selepas husam masuk dimana mat sabu nak tinggal????? mesti dalam longkang.

Ulasan