hukuman lim guang end

sesiapa saja yang tak bersetuju dengan dap atau dewa di malaysia pasti akan menerima hukuman dari guang end adik mat sabu yang sedang sakit. 5 adun pkr sudah tidak bersama dap dan ketua menteri penang yang bahalol. akhirnya menerima pkr menerima hukuman dari guang end bahawa 5 adun pkr sudah bersama umno. itulah hujahan bodoh dan bangang dari dap,. dan yang pasti selepas ini fakaq budak hitam akan bangun membela tuan dia. pegawai komunikasi amanah penang memerangkap balaci dap akan menulis hujahan bahawa segala dewa guang end sudah bertindak dengan baik dan hebat. apa saja dewa dap ini buat pasti blog penyokong anjing dap bangun membela guang end. hatta dewa guang end haramkan apa yang dihalalkan islam.

mat sabu masih senyap nak membela guang end sebab terkena penyakit kuku dan mulut dan kancing gigi. mat sabu akan menyalak bila disuruh nampaknya guang end belum mengeluarkan arahan pada mat sabu untuk menyalak pkr dan tak lama lagi mat sabu akan mengeluarkan kenyataan membela guang end. pkr sudah tidak setuju dengan dewa penang untuk menjalankan pentadbiran kuku besi. pkr akan disepak keluar jugak oleh dap dan amanah selepas ini kerana gagal membela dewa guang end. kawasan diwakili sudah dianaktiri oleh guang end kerana kekurangan dana akibat berboros berbelanja dan dilindung oleh anjing belaan mereka. defisit belanjawan kerajaan dap dipenang cuba di hilangkan oleh penyokong dan balaci mereka.

mana mana pemimpin menolak dap akan dikatakan akan menjadi UMNO, itulah ungkapan yang sama diucapkan oleh mat sabu bodoh dan bengong. termasuk mujahid tolol. bila guang end menuduh presiden pas nak masuk umno mat sabu akan menyambung dan terbaru HUSAM muse menambah perisa. hujahan husam simple mana mana sesiapa tak nak bersumpah ia akan dikira menang oleh orang menuduh. oleh itu percaayalah bahawa saiful sudah diliwat oleh nuar braham kerana saifol berani bersumpah. itulah hujah husam musa. dap akan terus bermaharajela dengan adanya mat sabu bodoh husam bengong mujahid tolol peminum tegar holy water. mujahid sudah menerima wang untuk menulis buku baru iaitu menuju amanah baru. ia lebih kuat menjadi anjing dap.

Ulasan

  1. BRO,
    KAU KENA FAHAM, MACAMNA KAU MAKI PUN ORANG TETAP AKAN SANJUNG MAT SABUN... HAHAHA

    SEBAB APA? SEBABBBBBBBB OTAK MELAYU BANYAK YANG BANGANG

    BalasPadam
  2. DULU PAS PUN BANGANG JUGA PUNYALAH DOK PUJI KHALIFAH GUAN ENG, TUP TUP HARI NI BARU NAK MAKI

    DONIA DONIA

    BalasPadam

Catat Ulasan