amanah makin mampus

nampaknya pkr sudah hilang keyakinan kepada pemimpin dan penyokong party amanah, blog balaci amanah alkusyen yang hanya duk keluar masuk hospital duk gelak pondok dikedah banyak, kalau diperak betullah tak ada pondok, kalau ada pun nizar bukan tahu pun, yang dia tahu fitnah pas siang dan malam dan masih bermimpi nak menjadi mb barua dap. yang peliknya kata hebat tapi bawak lari terus dengan kerusi, siang malam duk pukul canang kehebatan party bangang tapi kerusi tak mahu lepas. masih duk laungkan dan menyalak siang malam, siang malam makan haram. alkusyen dah biasa makan haram tak apalah. blog greenboc yang sudah ketandusan idea terpaksa menyerang pkr demi sesuap nasi kerana menjadi belaan dap. nampaknya askar siber amanah makin kurang sebab bayaran makin kurang, nuar tahir dah berkira kira nak berhenti jadi SUA, abg kerdil yng akan mengambil alih, wang sudah kering dari tabung sebab terlalu boros berbelanja keluar negara dan membayar penyokong untuk hadir ke majlis amanah.

pkr sudah berkira kira nak tinggalkan amanah yang hanya tahu bercakap dan sembang kosong sebagaimana biasa. tiada tanda buat kerja hanya selain mengfitnah pas dan yang paling best anak bekas presiden pas mengutuk bapa mereka sendiri, anak jenis celaka apa yang mengutuk bapa sendiri selepas bapa mereka meninggalkan perjuangan untuk diwarisi oleh mereka tapi yang mereka menjadi celaka dan barua kepada kafir kerana sedikit rezeki. faiz dan mujahid jawab lah depan ayah anda masing masih bila tanah dah masuk mulut. nampaknya serangan tentera siber amanah makin down selepas dap memberi kata dua kepada pemimpin mereka, mat sabu yang ditemui di hotel vistana hanya berdiam diri bila dap memberikan kata dua.

amanah akan tinggal nama sedikit masa lagi menjelang januari 2016 selain ia akan menjadi sejarah kejahatan pemimpin yang mementingkan tembolok masing masing. hatta dan hanipa mydin boleh bergembira dengan suasana sekarang namun ia sudah menjadi kenyataan hidup mereka mula susah dengan pelbagai masalah. MSO balaci husam musa sudah menerima pembalasan dan tak lama lagi tak akan dapat menulis dah fitnah selepas ini, mso berbau kambing jamnapari sudah terlantar kerana menulis fitnah kepada mb kelantan dan legasi tok guru. mso bersama husam sudah kembali terjalin. husam berdiam diri kerana muka makin senget sebab keupayaan semakin terbatas dan mempengaruhi percakapan yang mana semakin sukar untuk memahami husam bercakap selain bercakap pasal fitnah.

Ulasan