tian chua melawan arus

nampaknya tian chua sudah melawan arus kali ini, penubuhan party tak amanah nampaknya tidak langsung menarik minat tian chua, tian chua yang menperkenalkan satu teknik iaitu TEKNIK MENGERAS DIRI BILA DITANGKAP POLIS DALAM DEMO sudah membuat kenyataan bahawa tanpa PAS pkr akan jadi kera sumbang. yang bodoh saja percaya party tak amanah berjaya menarik minat penyokong melayu, perlembagaan party tak amanah belum berjaya dipinda dan perlembagaannya amat sesuai dengan progresifnya islam ala tak amanah. jika hanipa mydin dan nizar sudah berjabat tangan dengan bukan muhrim akhirnya pengerusi party tak amanah sempat bermanja dengan mat sabu. pengerusi party tak amanah sudah mempunyai AMOII yang mana cucu nya mencari datuk yang tersesat dalam perjuangan bodohnya.

tian chua tidak membuat ulasan bahawa penubuhan kartel amanah tidak akan berupaya untuk menarik penyokong melayu diatas pagar untuk menjadi ahli atau menyokong party tak amanah. rakyat melayu sudah menilai kemana perjuangan mereka yang kalah ini, hanya mazlee bangang saja akan mengeluarkan kenyataan bodohnya. dia sendiri tidak menyertai party cap longkang, yong suka kafir sendiri tak menyertai party cap longkang. alkusyen yang berhadapan dengan saman berjumlah 1juta sudah menyepi, nizar tidak dapat membantu walaupun sudah beribu kali dihantar whatsapps dan sms, aswmuni awi sudah meletakkan tanda harga yang mahal untuk mewakili alkusyen. asmuni awi lebih berminat untuk mengfaraid harta sepencarian di johor dibawah pimpinan alhuda bahalol. kerja kerja pemimpin tak amanah akan berterusan selepas ini, bukan hanya untuk memusnahkan pas tapi juga bekerja untuk perut sendiri, kutipan derma dalam ceramah mereka anjurkan tak mendapat sambutan dan semakin dingin. ingat panas sampai kepetang tapi jerebu teruk melanda. mat sabu sudah pening melihat gaya mewah setiausaha agung dan timbalan setiausaha agung berbelanja. abg kerderr sudah siap menempah kereta baru sesuai dengan jawatannya

tian chua sudah nampak kelibat hantu dibelakang mereka, selama ini ilusi ciptaan dap bukan hanya memusnahkan pas tapi mereka sendiri, tian chua sedar perkara ini akan berlaku. laporan sb bodoh menjadi pegangan umno selama ini dan berjangkit kepada dap dan pkr bahkan tak amanah. sb bodoh yang buat kerja bagi pihak kerajaan dan membalun duit rakyat melaporkan kehebatan party tak amanah menarik minat pengundi melayu. akhirnya apabila ceramah ceramah party tak amanah berkumandang pendengar semakin lama semakin malap walaupun ceramah berapi dan berada dalam keadaan selesa, dibawah khemah dan disediakan kerusi dan tidak perlu berembun sebagaimana ceramah pas.keselesaan party tak amanah tak membawa mereka kemana selain membawa mereka kemusnahan sesuai dengan pengkhianatan mereka. mereka tanpa jawatan mp dan adun hanyalah anjing barua dap yang akan menyalak bila disuruh.

Ulasan