dimana MAT SABU BERTANDING PAS SEDIA BERTANDING

mat sabu sudah mengesahkan bahawa party dia akan sanggup bertanding 3 penjuru dengan pas dan barisan nasional, ini bermakna party mat sabu@ barua dap akan bertanding dikerusi PAS, party amanah pimpinan mat sabu akan bertindak memberi nyawa kepada UMNO, party amanah yang sanggup menjadi barua dap dan akan bertanding dikawasan kerusi PAS, ini sudah dinyatakan dengan jelas bahawa mat sabu dan geng hanya pemberi nyawa kepada UMNO. segala kata kata mat sabu nak melawan orang yang memberi nyawa kepada umno adalah tipu dan hanya bersandiwara saja. mat sabu sanggup memecah belah undi pembangkang demi kepentingan dap agar terus berkuasa dipenang dan tak mustahil party amanah akan bertanding disemua kerusi pas bertanding. oleh itu barua dap ini akan memastikan pas akan kalah dikerusi yang akan ditandingi.

tapi yang menjadi persoalan utama dimanakah mat sabu sebagai pengerusi party amanah akan bertanding, mat sabu yang bertanding dikawasan pas pun kalah inikan pula nak bertanding dikawasan amanah yang tiada penyokong, apakah mariah sanggup berikan kota raja atau shah alam atau disepang, dan mungkin mat sabu akan bertanding dirhusila dan marang atau juga bertanding di kuala krai menggantikan hatta. apakah mat sabu akan bertanding dikawasan dap bagi untuk memastikan mat sabu boleh menang dan terus menjadi barua mereka. tapi yang pasti mat sabu tak akan menang kerana tiada tempat untuk mat sabu selain menjadi pengacau. menjadi pengacau dan mengkhiant rakyat malaysia kerana memberi nyawa kepada umno yang sudah nazak, dengan kemasukan party cap longkang ini bermakna undi pembangkang akan berpecah. yang pasti itulah yang dinantikan oleh umno sebab itu diluluskan pendaftaran party amanah tanpa perlu meminda perlembagaan party.

party pas sanggup berhadapan dengan party amanah walaupun dimana mereka nak bertanding, disepang dikota raja di shah alam, dikrai, di johor pun pas sanggup menentang huda, di perak pun pas sanggup menentang nizar barua dap. bekas mb yang menang di changkat jering dan akan diambil alih selepas pru ke14 ni, apakah mujahit akan beri laluan kepada pengerusi nya bertanding di parit buntar atau juga di parlimen kuala terengganu dimana raja baharin menang bergaya atas tiket pas. akhirnya hanya 129 aje pemohon party amanah diserahkan pada mat sabu walaupun zulkifli sulong penipu mengatakan akan masuk hampir sepuluh ribu, mungkin mat sabu nak bertanding balik di kubang kerian menentang husam musa . mungkin mat sabu boleh menang. tapi kawasan pantai timur sudah mat sabu nak menang kerana dikatakan diA  lebih cina dari cina lebih india dari india dan yang paling famous adalah menjadi barua kafir dap.

Ulasan

Catat Ulasan