chegu bard yang bangang

kalau dalam pkr tersebut je nama chegudbad  pasti terbayang manusia yang paling bodoh. apa saja yang keluar dari otaknya mesti akan korner baring, akhirnya malu sendiri, pkr sendiri tak mahu orang macam ni, akhirnya chegu bard terkontang kanting, setelah nama makin tenggelam dengan kebodohannya, chegu bard kembali membuat kenyataan bodoh dan bangang, menuduh sesiapa saja nak menjatuhkan jijah bini nuar berahim. apa salahnya penubuhan party baru, pkr pun bukan party yang hebat setakat ada sekerat dua pemimpin yang kebanyakkan gila kuasa dan buat fitnah sebagaimana saifudin nasution. yang mana chegu bard tak naik pangkat kerana kebodohannya. saifudin yang hebat pun diturunkan pangkat. fitnah dari chegu bard dilontarkan kerana hanya Ada orang beritahu dia, sumber chegu bard biasa hanyalah khabar angin macam biasa

kalau kolid berahim nak tubuh party apa salahnya, kolid berahim bukan ahli pkr, dan kolid berahim tak mintak dengan PKR harta sepencarian sebagaimana pemimpin party barua dap. kolid berahim berhak tubuh party sendiri atau menyertai party lain, jijah dan nuar berahim sama je tak ada apa apa yang boleh diharapkan. nuar brahim yang lepak dalam penjara sungei buloh tidak dapat berbuat apa apa selain menjalankan strategi bangangnya. nuar brahim sudah gagal mengembalikan malaysia ke dalam keADAAN BAIK, nuar brahim berehat terus lah dari politik., zaman dia sudah berlalu hanya dap pkr dan dap saja nak nuar jadi pm. alkusyen penyanjung nuar braham dan dap sudah lama tak update blog mungkin sedang dalam hospital kenaikan kencing manis atau sedang menangis dipejabat dap dan amanah sebab nak bayar saman fitnah.

chegu bard sepatutnya sudah berundur dari politik, jadi budak suruhan sudahlah, dia tak layak menjadi ahli politik. fitnah chegu bard sudah ketinggalan zaman, digantung dari pkr menyebabkan chegu bard tak ada nilai lagi, ngo yang diusahakannya pun sudah mampus. sudah hilang penyokong dan sudah lari ke tempat lain yang banyak menyediakan wang. setakat SAMM dah habis dah, pasma pun dah hilang dari arena politik. samm pun hanya ada nama., penyanjung dia pun dah lari, lepas ni tubuh lagi ngo lain pulak. sepertimana amanah tak lama lagi akan hilang dari peta politik malaysia. tak kemana politik fitnah sebagaimana chegu bard guna. saifudin pun dah lama hilang sekali sekala menyalak.

Ulasan