bila mat sabu nak anjur demo

setelah menjawab jawatan sebagai pengerusi party pekerja@ party tak amanah, memimpin sebilangan pemimpin YANG KHIANAT KEPADA PERJUANGAN ISLAM, mat sabu nampaknya menyepi dari membuat kenyataan sekarang, kerana kesibukan atau kerana kekurangan dana atau pun sudah pening melihat terlalu ramai pemimpin dalam party cap barua dap yang masuk ke dalam party tapi kekurangan ahli, pemimpin yang kalah dalam pemilihan pas membentuk satu party yang memberikan mereka nama jawatan tapi kekurangan sokongan dari rakyat bawahan, hanya pemimpin khianat gila kuasa bangang dan celaka yang masuk ke dalam party cap longkang. khabar ini membawa duka kepada dap yang berharap melayu masih menyokong mereka selapas mereka membuat kenyataan demi kenyataan menyentuh agama islam, terlalu sibuk mencampuri urusan agama islam sampaikan tercampur urusan agama islam, celaka dap akan terus mencampuri urusan islam dengan adanya manusia seperti mujahit salahudin suhaizan kaiat.

berita terbaru paling best, mereka mengambil alih harta harta wakaf untuk dijual demi menjamin kelangsungan party barua dap, mereka dalam usaha menjual harta wakaf pas yang di letak atas nama mereka. urusan party tak amanah akan berjalan lancar kerana gaji gaji setiausaha agung party tak amanah dah 20000 sebulan. nuar tahir menerima gaji besar bersama abg kerdee membuat urusan party tak amanah. dengan party ini nuar tahir dapat menerima kesemua kemudahan. untuk menampung gaji yang besar ni mat sabu and the gang akan menjual harta harta waqaf. dan menampung imbuhan kepada blogger blogger termasuk blogger alkusyen yang akan menerima saman 1juta. alkusyen selepas ini dikatakan akan meminta asmuni awi atau hanipa mydin mewakilinya dengan bayaran PERCUMA. namun asmuni awi sudah meminta 10 persen dulu jumlah saman yang diterima oleh alkusyen, mungkin party tak amanah akan memungut derma., dengan keahlian yang tak sampai seribu dan kemasukan pemimpin paling ramai penyokong tak ramai apakah dapat menyumbang 1 juta yang alkusyen nak bayar.

mat sabu semakin sejuk, kemanakah demo yang nak dilakukan sebagaimana biasa dia cakap dalam mesyuarat harian pas pusat, selalunya mat sabu mengemukakan idea demo besar besar akan menyebabkan pemerintahan umno tumbang. demo jalanan yang selalu dianjurkan oleh mat sabu dalam pas tapi tidak dilakukan dalam party tak amanah. apakah mat sabu tiada support yang cukup dalam kalangan pemimpin khianat pada agama islam, pemimpin yang ada dalam tak amanah mempunyai pelbagai agenda. segala agenda disumbat dalam party tak amanah. mat sabu akan diam atau didiamkan terus selain mengharapkan pas masih memberikan dia sedikit harapan jika pas bersama mereka dalam pakatan harapan @tiada harapan.

Ulasan