berjayakah AMANAH membunuh PAS?????

pertukaran nama party pekerja berhaluan kiri kepada party amanah sudah selesai, mat sabu yang gila nak jadi presiden bersama salahudin menjadi timbalan sudah pasti merancakkan party bodoh dan bangang sebagaimana biasa, partyy serpihan ditubuhkan oleh kumpulan manusia kecewa kerana gagal mendapat sokongan perwakilan. hamim dan berjasa, semangat 46 ditubuhkan kerana kalah dalam pemilihan umno. akhirnya s46 berkubur tanpa nesan, berjasa hamim semua sudah hilang dari peta politik malaysia. party yang dikatakan hebat mampu membunuh pas tapi akhirnya mereka yang dihilangkan dari arena politik malaysia, pemimpin yang digulung akhirnya meninggal tanpa sebarang fakta kecuali diingati dalam sejarah sebagai PENGKHIANAT. wajah wajah pengkhianat party amanah sama dengan berjasa dan HAMIM. pemimpin yang menjadi pengkhianat kepada jemaah islam akan terus diingati sepanjang zaman.

PAs DITUBUHKAN PADA 1951 oleh ulama ulama yang mana perjuangan berlandasakan ISLAM sepenuhnya. kitab quran dan hadith ijmak dan qias menjadi rujukan tertinggi, Selama 63 tahun UMNO cuba membunuh PAS, krisis paling teruk pas hadapi bila keluar dari barisan nasional, pas mengambil masa yang lama menyusun kembali gerakannya, namun obor perjuangan islam tak akan mati sehingga kiamat, pemimpin yang beralih KIBLAT yang pasti akan mati dengan mudah dan dalam keadaan HINA melarat dan merempat. segala usaha umno yang berbekalkan kuasa dan wang segalanya ada dalam nya masih tak mampu mematikan PAS, pas terus subur dan hidup sampai ke hari ini. perjuangan ISLAM menyelamatkan pas dari dimatikan oleh musuh musuhnya. pas tak akan mati sebagaimana kata islam liberal kerana islam sebenarnya tunduk dan patuh dengan segala tindakan berlandaskan hukum.

amanah yang ditubuh atau lebih baik dikatakan bahawa PENUBUHAN AMANAH HANYALAH MENJENAMAKAN PARTY BERHALUAN KIRI DAN PERLEMBAGAANYA MASIH DIUBAH. PENGKHIANAT PENGKHIANAT JEMAAH ISLAM MENGGUNAKAN PARTY INI UNTUK BERLINDUNG SEMENTARA, menjalankan kerja kerja memusnahkan party islam. segala kerja memusnahkan parti islam dibekalkan segalanya wang dan tenaga tempat namun party islam akan terus megah dan berkembang kerana islam tak akan tunduk pada pengkhianat pengkhianat. setelah khianat mereka pecah amanah melarikan kerusi pula. bagaimana pemimpin barua begini nak memusnahkan party islam. kejahatan mereka tak akan bertahan lama tanpa wang dan penyokong yang akan lari bila mereka tak ada lagi wang untuk dibekalkan dan diberikan.

Ulasan