sumpah dan baiah pun tak tahu hahhahha bodoh pemimpin party barua dap

mad awang penasihat UMUM jawatan yang tak ada dalam perlembagaan party pekerja tapi diberikan kepada mad awang yang bertanding sebagai calon presiden PAS tapi dijadikan terompah kayu untuk masuk jamban oleh geng geng barua dap. BERSIH yang dianggap hebat rupanya hanya yang menyahut panggilan adalah cina bukannya melayu, pas semakin celaru kata sb bodoh dan bengong. jaga diri sendiri sudahlah. agensi tak bawak ke syurga tapi membawa ke neraka., sudahlah makan duit rakyat tapi kerja membaruakan rakyat malaysia mengikut suruhan umno. second boss sb selepas disepak dikepala barulah buat kenyataan bodoh akhirnya senyap sepi. itulah agensi sb malaysia bila terkena diri sendiri baru padan muka. dulu sedap sangat memperdajalkan orang islam sekarang pergi mampuslah. akhirnya tersepak jugak kelongkang.

mat sabu kata tak apa bergambar begitu dengan AMOII. ia tak menjejaskan apa apa banyak lagi benda yang besar, ikut kata mat sabu lah, isu besar ialah tidak perjuangkan HUKUM ALLAH pun kecik bagi mat sabu inikan pula berdakap mesra. rupanya keluar dari pas nak berpeluk mesra dengan AMOI dan jadikan pengerusi gerakan barua sebagai orang miang dan malam harinya berlagak jadi alim iman pulak. disaksikan oleh gadis seksi iman besar yang kalah bersolat ditemani oleh gadis seksi. macamana nak perjuangkan islam BAIAH dan SUMPAH pun tak kenal hahhaha .. kalau ikut hatta ramli the incredible HULK bayar je kafarah bagi makan 10 anak yatim settle semua masalah. ikut kata mad awang tak tertalak isteri sebab mad awang selamat dia tak berbaiah dengan pas dia berbaih dengan dap sewaktu perjanjian PANGKOR, patutlah mad awang mengamuk bila pas pusat duk berbincang dengan UMNO walaupun sekadar minum teh. rupanya DAP sudah menawarkan sejumlah bilangan wang pada mad awang supaya bersetuju dengan dap sign perjanjian pangkor dengan meninggalkan amanah party pas pusat. mad awang memandai buat perjanjian dengan nizar dengan dap. bila kerajaan jatuh mad awang tidak ada sumber lagi akhirnya buat fitnah.

hatta tak payah fikir banyak pun, nak bayar kafarah ke atau bayar apa apa pun tak perlu pun, yang penting hatta kata ia betul sudahlah. BAIAH PERJANJIAN DENGAN ALLAH hatta boleh je langar nanti hatta boleh gak bergambar manja macam mad sabu. semoga tak ada turun laknat dari langit kepada hatta tapi aku berharap turun laknat kepada hatta sebab dia cakap besar hahhahaa.. jika laknat turun kepada hatta dan seluruh geng barua yang masih memegang jawatan adun dan mp lagi bagus, seperti saari sungkit yang masih menerima gaji dan elaun dan akan memegang jawatan exco selepas ini kerana ia akan memaksa pkr memberikan dia jawatan exco dalam kerajaan selangor., jika tidak jugak ia terpaksa jadi barua lagi selepas ini.

Ulasan