siapa yang bohong?? kolid samad atau psm

nampaknya kolid samad sudah istihar perang dengan PSM, party yang menjadi RIBA pengerusi party pekerja. dalam PAS kolid menjadi pembela kepada psm di kota damansara. kenapa suara sudah berubah ketika bersama party pekerja. DULU KOLID SAMAD pembela agung bersama nizar kepada PSM, sekarang ni mana suara bekas mb barua dap, apakah nizar akan membiarkan kolid samad mencerca psm dengan semudah itu, apakah agenda dibelakang kata kata kolid samad. apakah party pekerja tidak selesaa dengan party psm atau mereka merasakan psm lebih ramai ahli dari party pekerja yang ramai pemimpin dari penyokong, pemimpin yang terlalu ramai dari penyokong menyebabkan mereka rasa tergugat dengan psm yang sah dan menjadi party boleh menggunakan logo untuk bertanding. tapi party tak amanah belum boleh bertanding kerana tidak disahkan lagi. lagipun jawatankuasa penaja masih bergaduh sesama sendiri mengenai LOGO, perlembagaan dan berbagai masalah yang timbul.
Hasil carian imej untuk persidangan meja bulat pakatan
TIADA PENASIHAT UMUM
APAKAH PENASIHAT UMUM PARTY CANGKUL TAK LAYAK HADIR
wajah wajah huduh kolid samad makin terserlah dengan kenyataan ini, bila pas mengumumkan akan bertanding dikawasan kota damansara, kolid samad yang masih dalam oktober fest bangun berlagak sebagai pembela kepada PSM, siang malam apa yang di katakan oleh kolid samad ialah PAS mengkhianati pkr dan psm, niat kolid samad semakin jelas sekarang dengan mengeluarkan kenyataan bahawa psm menolak 153 pasal hak keistimewaan orang melayu, bagaimana party pekerja tidak boleh bersetuju dengan ni sedangkan mereka awal awal lagi melalui lidah mat sabu menolak hak keistimewaan ini, party pekerja ini berjuang untuk semua atau bangsa apa atau dengan lain perkataan SEMUA BANGSA adalah SAMA tapi mengapa menolak psm dan melukakan hati pengerusi dan setiausaha PSM, apakah kolid samad tidak pandai menjaga hati kawan kawan lagi atau masih mabuk lagi. dimana suara NIZAR bangang, apakah nizar akan mengeluarkan kenyataan bahawa itu kenyataan peribadi kolid samad, apakah auta yang hendak dilaungkan oleh party pekerja ni lagi.

party pekerja party yang memperjuangkan hak yang sama sebagaimana dap pkr dan psm, mengapa hanya psm dikatakan tak mahu fasal 153 hak keistimewaan melayu dalam perlembagaan kafir. party pekerja sepatutnya lebih menghormati psm yang sudah terbukti ada pengikut dan penyokong dan tidak membawa lari kerusi mp dan adun, tidak ada pemimpin yang khianat kepada party lama mereka mengikut kehendak nafsu mereka. PARTY PEKERJA PARTY YANG MEMBARISI SEBILANGAN PEMIMPIN YANG CELAKA KHIANAT PADA JEMAAH ISLAM. semoga celaka dan laknak menimpa mereka dunia dan akhirat.

Ulasan

  1. Nampaknya parti yang cukup berAmanah semakin naik gila sehinggakan dengan psm pun boleh mengelepur ketakutan. Memang betul bro, bila pemimpin lebih ramai dari ahli tapi Wan Rahim KB dah bagitau dulu yang parti baru itu tiada yang kalah bila bertanding jawatan. Semua calon akan menang dengan bersalahan akan mereka kalah, kalu 3 orang bertanding jawatan presiden semua akan menang. Tiga presiden dalam satu parti, patutlah belum belayar lagi dah karam... Lawak betullah Wan Rahim nih.

    BalasPadam

Catat Ulasan