selepas membodohkan pemimpin progresif dan liberal pas

Kamaruddin Jaafar, bekas MB Selangor sertai PKR
SIDANG AKHBAR SETELAH MENIPU GENG LIBERAL DAN PROGRESIF
selepas berjaya membodohkan pemimpin liberal progresif dalam pas, mereka berdua kembali ke lubuk tepi UMNO iaitu pkr. kamarudin jaafar bersama mat taib menyertai PKR. KAMARUDIN jaafar mat taib keduanya dari UMNO akhirnya kembali ke LUBUK ASALNYA. setelah berjaya membodohkan dan membangangkan bekas pemimpin pas yan bodoh sombong keduanya menyertai pkr hari ini. MENGAPA TIDAK MENYERTAI PARTY TAK AMANAH. bersetuju penubuhan party tak amanah tapi tidak menyertainya. Mereka berdua awal  awal lagi mempunyai agenda berasingan dari pemimpin bodoh dan bangang liberal. blogger bodoh dan bangang kononnya menyambut baik penyertaan dalam pkr tanpa mereka sedar kedua ekor mangkuk ni membodohkan mereka. kolid samad sendiri tak dapat komen bila mereka menyertai pkr.,

mereka berdua sudah berjaya membodohkan bekas pemimpin pas yang menubuhkan party baru, mereka berdua hanya dihantar oleh nuar braham untuk menjahanamkan pas dari dalam, tugas mereka selesai selepas party barua ditubuhkan. tinggal pemimpin progresif dan liberal membawa kapal buruk mereka. suara mereka suara kerdil dalam pakatan rakyat, TIADA KUASA UNTUK NEGO APA APA. mereka rasa mereka boleh berbincang ke dengan DAP dan PKR dengan ahli tak sampai seribu mereka tak ada apA apa untuk membuat rundingan selain menurut perintah. dan yang paling penting menjadi barua dan balaci. walaupun mempunyai 12 mp dan adun suara mereka hanya suara ANJING MENYALAK BUKIT.

KEDUA DUA yang siang malam bersama pemimpin bodoh dan bangang yang kalah dalam muktamar dan bila mereka sudah pasti tubuh party baru. mereka beerdua MASUK PKR YANG LEBIH ADA SUARA DARI PARTY CAP CANGKUL. tinggalllah kebodohan dalam party baru. agenda pkr jelas. aziz bari pun tak mahu join party cap cangkul. hanya yangkecewa dalam pas masuk party cap cangkul. kasihan sungguh., tapi penyokong lembu macam greenboc alkusyen al tulang sisi pasti akan menulis benda bodoh lagi selepas ini. mungkin alkusyen boleh berwasap dengan nizar lagi. maklulah nizar nak saman pas. asmuni awi dah berkira jadi kaya jika menang menyaman pas. nizar mungkin akan jadi mb dalam mimpi selepas ini atau terus hilang dari alam semasa.

Ulasan