rahsia pkr menghalau PAS di penang

kerajaan pakatan harapan di penang sudah membarisi party yang tak sah iaitu dap dan party pekerja. dap masih belum disahkan lagi dan sekarang tidak mempunyai satu party untuk digunakan apabila dap diharamkan oleh ros. party pekerja yang diambil alih oleh pemimpin pengkhianat pas belum dapat di tukar nama walaupun sudah menggunakan untuk mengutip derma daRI PENyokong mereka. seluruh malaysia menggunakan nama amanah padahal pemimpin tak amanah sesen pun. party yang tak amanah apakah menjadi pilihan rakyat malaysia atau menjadi pak yet dengan menjadikan diri mereka sebagai barua dan balaci kepada dap. mujahit dan mat sabu akan mendapat kembali jawatannya walaupun selama ini tak pernah meletakkan jawatan walaupun mat sabu berbuat demikian dalam muktamar terakhirnya. nafas terakhir mat sabu dalam muktamar digunakan untuk menipu lagi perwakilan pas.

pkr sudah berkira nak merampas semua jawatan yang diberikan kepada pas, amk pkr sudah berkira banyak mana jawatan yang berbayar akan diperolehi, selepas pemimpin pas meletakkan jawatan bermakna pkr akan memperolehi semua jawatan yang berbayar. pkr tidak akan hidup dengan mudah jika tiada jawatan yang berbayar. selepas ini mungkin yang dipertua agama islam penang akan dilantik dari kalangan pemimpin party amanah namun pkr sudah berkira nak meletakkan nama pemimpin mereka di situ, semalam mat sabu sudah berbincang dengan guang end bahawa mereka nak meletakkan mad awang menjadi yang dipertua agama islam dipenang, dan guang end sudah bersetuju kerana mad awang jika tiada wang bermakna kuranglah ia menyalak bagi pihak, segala fatwa selepas ini dap mudah akan diperolehi mengikut sumber yang sahih mengatakan mad awang sudah siap menyewa rumah di penang. mad awang akan mengambil alih yang dipertua agama islam penang kerana ia merasakan englishnya lebih hebat dari orang lain.

pkr sudah menentang idea ini kerana party pekerja hanya mempunyai ahli seramai seribu orang saja. pkr sudah menyemak senarai nama ahli party pekerja bahawa tak lebih dari seribu dan pemimpin saja yang ramai. pkr akan mendesak guang end untuk memberikan jawatan kepada pemimpin pkr yang sedia maklum bahawa mereka adalah golongan gila sebagaimana dalam umno tak dapat jawatan mereka keluar., kerana tembolok mereka perlu diisi dengan segera. jika pemimpin party pekerja berdegil pkr akan menarik seluruh sokongan kepada dap penang yang hanya bernafas dalam lumpur. cagaran yang dap adalah diselangor, jika amk dan wanita pkr berdegil mereka akan melakukan jugak di selangor menyebabkan pkr selangor mampus dikaki longkang.

Ulasan