rahsia party pekerja diambil alih oleh pemimpin kecewa.

bagaimana party pekerja boleh dicilok oleh pemimpin pas yang kecewa dan kalah dalam pemilihan muktamar. menurut sumber yang sahih, mereka mengambil alih party pekerja melalui dap, yang mana dap sudah mempunyai party tersebut jika sekiranya DAP diharamkan oleh ROS, perhimpunan DAP sampai hari ini belum disahkan oleh ROS, mereka risau jika dap diharamkan bermakna mereka terpaksa melepaskan jawatan dalam kerajaan penang. dap sudah pening dan akhirnya mereka mendapati perlembagaan party pekerja sama dengan dap, party yang berhaluan kiri, ia disimpan sehingga ros mengesahkan atau mengharamkan DAP. dengan satu party sudah dalam genggaman bermakna dap tidak risau jika dap diharamkan oleh ROS. namun dicelah kekalutan yang ada. pemimpin barua mereka mempunyai masalah dengan pendaftaran party baru. setiausaha agung yang dilantik tak mampu mengisi borang untuk menubuhkan party baru. walaupun dibantu oleh abg KERDEE atau lebih dikenali sebagai LUNCAI.
pengerusi PARTY PENGKHIANAT JEMAAH ISLAM
nuar tahir yang mencilok untuk party keadilan cuba mencilok kali kedua namun tindakannya gagal, rupanya nuar tahir tak faham apa itu parti, yang dia ingat adalah party tupperware yang selalu dia hadiri. kegagalan nuar tahir mendaftar parti baru membawa kepada untuk mencilok party KITA, urusan diserahkan kepada cikgu sosialis di kawasan batu, akhirnya wang sudah dibayar namun wang tak sampai ke tangan ahli party KITA, ada tangan jahat sudah take money and pemimpin pas yang kalah mengaruk kepala. hanipa mydin seorang peguam yang dikatakan IMAM hebat menurut kata penasihat UMUM sebab banyak menang KES pun gagal memberikan perkhidmatan terbaik untuk mendaftar party atau kapal baru kepada geng yang kalah. mujahit yang terus pening dengan holly waternya meneruskan kepeningan. tiada tanda bahawa ROS akan memberikan pengesahan kepada borang tidak lengkap bersama perlembagaan baru.

akhirnya IMAM besar pemimpin kecewa DAP memberikan satu party simpanan dalam tangan mereka untuk mereka tukar menjadi party amanah, sebab itu mat sabu dan kawan kawan bangangnya memilih party pekerja. kerana perlembagaannya hampir sama dengan party DAP. maka mat sabu bersama nuar tahir mengumumkan bahawa mereka menawan party pekerja padahal party pekerja sudah ada dalam genggaman DAP. oleh kerana itu proses jenama semula party pekerja tidak diluluskan lagi oleh ROS. betapa bodohnya pemimpin seperti ini yang tidak tahu menubuhkan party baru walaupun semuanya profesional dan liberal. selepas ambik party pekerja dari tangan dap maka timbul masalah nak tukar nama dan logo pun cilok dari india. mereka ini semua jenis cilok saja, party pencuri, pengkhianat semua ada dalam itu.

Ulasan