PPM - PARTY PENCURI MALAYSIA - CURI KERUSI DUN DAN PARLIMEN

pakatan pembangkang tidak perlu kepada party pekerja malaysia atau lebih dikenali sebagai party barua dap. ia ditubuhkan untuk kepentingan peribadi pemimpin yang kalah dalam pemilihan party pas jun baru baru ini. matlamat dasar party pekerja adalah jelas, iaitu akan bersetuju dengan apa saja kata kata pemimpin dap. jika dap menentang HUKUM ISLAM DAN ISLAM pasti party baru dibawah pimpinan mat sabu akan menentang hukum islam. membawa fahaman lebih sesat kepada umat islam dimalaysia. party yang baru ditubuhkan dah keahlianya tidak mencapai ahli sebanyak 35k menjelang 16 september 2015 ini, party pekerja cuba diubahsuai oleh mat sabu dan yang pasti ia tidak akan berjaya menukar nama dan perlembagaannya. dasar party tak amanah adalah bersetuju dengan apa saja keputusan dap kerana keahliannya hanya melukut ditepi longkang. party yang paling kecil dan paling lekeh sekali dalam pakatan pembangkang. ia hanya didengari kerana melarikan kerusi PAS.
PPM PARTY PENCURI MALAYSIA
party ini sebenarnya lebih lemah dari party sosialis kerana sosialis bertanding ada kawasan tapi party barua dap hanya mengharapkan CURI dari party PAS. party ini dijangka berkubur lebih awal kerana pemimpinnya hanyalah orang kecewa dengan party pas. perwakilan pas bertindak memecat mereka kerana mereka terlebih mendewakan kafir dari berperanan membantu party islam menghadapi kafir.mat sabu diantara pemimpin yang akan bersetuju dengan pemimpin dap dalam usaha menentang islam dimalaysia. pengerusi party pekerja berhaluan kiri mat sabu sudah lama kalah walaupun diberikan tempat yang boleh menang. oleh kerana jawatan dihalal hab dan perbadanan air penang mat sabu sanggup keluar dari pas kerana pas sudah memutuskan hubungan dengan dap bila DAP MENENTANG HUKUM ISLAM SEBELUM INI HANYA TIDAK BERSETUJU.

party pekerja tidak perlu dalam pakatan baru kerana kelemahan mereka. pemimpin yang tidak BERMARUAH BACUL DAN PENGECUT TIDAK PERLU ADA DALAM pakatan pembangkang yang baru. pendekatan party pekerja hanyalah untuk bersetuju dengan kafir dalam usaha menyekat perkembangan islam dimalaysia. pemimpin mereka hanya tahu melarikan kerusi DUN dan kerusi PArlimen dan tidak sanggup meletakkan jawatan. maruah mereka sudah dijual kepada kafir dengan habuan dunia yang sedikit. mat sabu sudah dilantik kembali kejawatan asal oleh dap kafir dan menerima imbuhan baru yang lebih banyak. DENGAN MENIKMATI GAJI BARU DAN ELAUAN BARU KERANA BERJAYA MENCURI AHLI PAS. party ini lebih sedikit dari party sosialis  dan kuat sedikit dari party KITA. semoga ALLAH MELAKNAT PENCURI SELURUHNYA.

Ulasan