pas hampir lumpur seluruh negara????? lawak setiausaha agung party tak amanah

setiausaha agung party tak amanah@party barua dap yang mana duk sibuk mencanangkan kehebatan party yang hanya diwakili hampir tak sampai 1% ahli pas yang lari. kasihan pada party sebodoh ini melantik anuar tahir bekas pemimpin PKR yang kecewa kerana gagal dalam usaha melobi jawatan dalam pkr. akhirnya menemui sebilangan pemimpin pas yang kalah. akhirnya nuar tahir berjaya membodohkan dan membangangkan mereka. perlantikkan nuar tahir dibuat tangkap muat kerana tak ada yang mahu menjadi setiausaha agung. nuar tahir berjaya memperolehi jawatan itu, yang pasti party pekerja malaysia  masih belum berjaya bernama party tak amanah. ESOK HARI PELANCARAN TAPI PELIKNYA MEREKA NAK LANCAR PARTY APA, KALAU PARTY PEKERJA BAIK TAK PAYAH KERANA PARTY TU DAH LAMA DILANCARKAN, KALAU NAK LANCAR PARTY TAK AMANAH BELUM LULUS DAN LANCAR. INILAH antara kehebatan nuar tahir.
MANA DUITNYA GUANG END KATA NUAR TAHIR
nuar tahir geng nuar braham berjaya membodohkan lagi pemimpin pas yang kalah dengan menjadi setiausaha agung selepas ia tidak dilantik menjadi setiausaha agung pkr walauapun diantara penubuh party keadilan malaysia, oleh kerana pkr tak pandang pada orang bodoh seperti nuar tahir yang mana menuntut gaji yang besar dalam pkr, akhirnya dia kecewa dan lari ke pas dan bercita cita nak jadi mb perlis, akhirnya perlis tak menang kerana kebodohan nuar tahir. nuar tahir keluar party pas dan join amanah dan diberikan tempat oleh sesama geng yang kecewa., dengan party tak amanah bermakna nuar tahir barulah diberikan tempat yang sewajarnya. pkr meneranjang nuar tahir kerana ia sangat bodoh dalam merencanakan strategi party., ia akan mendapat sebanyak mungkin wang sebelum ia akan lari dari pulak dari party tak amanah jika wang sudah kurang. menguruskan dana dap dalam amanah menyebabkan nuar tahir tak mudah nak lari lagi. selepas ini nuar tahir akan lari jika amanah hanya akan kekal dalam muzium party orang orang kecewa.

Ulasan

  1. Admin tak patut keluar bahasa parti bodoh... nanti sapa pulak orang anggap yang bodoh! Matlamat perjuangan tetap sama.. menumbangkan kerajaan BN!

    BalasPadam

Catat Ulasan