party tak amanah dengan DAP dan pkr dengan PAS hehhee

nampaknya party cangkul atau lebih dikenali sebagai barua dap boleh buat pakatan dengan dap atau menubuhkan pakatan level 2.2. party tak amanah lebih hebat dibandingkan dengan pkr, dengan keahlian menjangkau 35k menjelang 16 september ini bermakna ia antara party terkuat dimalaysia. dalam usaha membodohkan ahli pas menuruti jejak langkah mereka mereka sanggup melanggar baiah. baiah boleh dilupuskan dengan mudah dan bagi puak puak jahil agama islam bukan agama kafir ia semudah itu. mariah dan kolid antara yang berbaiah dengan paderi dan tok sami. mad awang sebagai pemudahbodoh menggunaka auta untuk menghalalkan cara kolid dan mariah dan hatta yang sudah menjadi duda dengan mudah, sepatutnya isteri hatta merelakan permegian hatta yang sudah jauh terpesong bukann bersama sama dia lagi. the incredible hulk family.

nampaknya pkr masih belum yakin dengan party cap cangkul. yang ada ahli cuma 35k hasil penipuan. memujuk dan menipu ahli pas untuk menyertai mereka. ajk pas johor seluruh johor letak jawatan pun belum sampai 1k lagi hahhaha.. greenboc yang sudah banyak makan duit dap terpaksa mencari idea untuk memastikan dap terus memberikan dia duit untuk meneruskan hidup depan pc, banyak wang dah dap salurkan kepada green boc yang merepek dan meracau sepanjang masa, hanya 2 3 orang satu cawangan keluar tak menjejaskan  pas pun ia hanya menjejaskan party cap cangkul. projek untuk memastikan ahli mencapai 100k tidak kesampaian. borang dicetak dan diisi dengan menggunakan kaedah tipu.hanya isi dan hantar pada party dipusat dan diteliti oleh setiausaha yang bodoh. hantar borang isi party baru tapi dalam masa yang sama beli party pekerja yang berhaluan kiri. kerja kerja bodoh sedang dilakukan oleh zul dan suhaizan rara.  mat sabu dah beri fatwa bahawa bermiang dengan amoii tak apa ia dihalalkan oleh party cap cangkul.

mat sabu dan party cangkulnya boleh berpakat dengan dap dan dimana dipulaupenang mat sabu boleh menjadi pengerusi air. dan kawasan mat sabu nak bertanding adalah dikawasan cina paling ramai termasuk pakar strategi mengatakan kawasan amoii yang paling ramai. jika mat sabu bertanding dikawasan melayu pasti mat sabu tidak akan menang selama lamanya. pengerusi cap cangkul tiada kawasan kerana dia sentiasa tiada dikawasan diwakili kerana terlalu sibuk dengan dap. adik angkat mat sabu guang end sudah berikan gaji dan elaun sebnayak mungkin memastikan abg angkatnya menjadi antara pemimpin yang boleh dicucuk hidungnya. macamana pkr dan nuar braham masih perlukan pas untuk bersama sama mereka, nampaknya party cap cangkul menjadi party barua dap selamanya.

Ulasan