mat sabu TOLAK HUDUD .. TMI BAWAH ZUL SULONG MELAPORKAN

ZUL SULONG seekor hamlau yang banyak buat onar semasa dalam harakah melaporkan bahawa mat sabu menolak hudud, dan berita yang ditulis oleh tmi adalah benar, apa tak benarnya jika dap menolak pasti mat sabu akan menolak, jika dap tak benarkan mat sabu solat pasti mat sabu tak akan solat. itu yang sebenarnya berlaku, mat sabu nak nafikan apabenda lagi., mat sabu sebebal mahfuz yang masih tak keluar tapi masih memberikan kenyataan bebal sebagaimana biasa, kebodohan mahfuz akan terus menerus bila berada dalam pas, mahfuz adalah agenda parti cangkul untuk memusnahkan pas dari dalam. mahfuz menjadi agen pembekal maklumat kepada party cangkul. sumber dah memberitahu bahawa mahfuz tidak akan menyertai patty baru kerana party cangkul akan meninggal ramai lagi barua dan balacinya dalam pas.

mat sabu tak payah betulkan apa benda yang TMI lapor sebab itulah kebenarannya, mat sabu keluar pas kerana menolak hudud dan mendirikan party baru adalah untuk memastikan dap terus berkuasa. mat sabu tak akan berani menjentik telur guang end yang mana guang eng pemberi rezeki kepada mat sabu dan keluarganya. mujahit yang banyak menerima imbuhan dari guang end akan memastikan dap terus membuat kenyataan kepada ISLAM dan menentang penganutnya seluruhnya. mat sabu sudah sama taraf  dengan DAP umno pkr dan psm, kesemua party itu menentang HUDUD dilaksanakan di malaysia. mat sabu bimbang jika dilaksanakan hukum hudud pasti bila dia bersalah ia akan dikenakan hukum hudud sebab itu ia amat menakutkan mat sabu dan geng baruanya.

apakah mat sabu berani menolak kata kata kafir guang end, sedangkan dalam party ahli sejuta inikan pula party longkang. yang pasti mat sabu hanya menjadi pengerusi untuk mendapatkan elaun dan gaji dari perbadanan air dan halal hab. perlantikkan musim terbaru menyaksikan gaji dan elaun mat sabu sudah ditambah menyebabkan mat sabu terlalu sayang dengan guang end yang memberikan dia rezeki yang melimpah ruah, jika ia bersama pas ia akan terus merempat dan berhutang dengan penarikbeca. yang pasti rezeki mat sabu dan mujahit melimpah ruah sejak menubuhkan party baru,, berita terbaru pkr akan memberikan jawatan pada mat sabu di selangor. kerana dia bersetuju dengan pkr dan meninggalkan saari sungkit dan hasnul dalam kebodohan.

Ulasan

Catat Ulasan