biarlah PAS berseorangan dari berpakat dengan pkr DAP dan party tak AMANAH

mat sabu sudah memberikan persetujuan untuk mengadakan perfahaman dengan party pas, buat apa mat sabu nak bekerjasama dengan pas setelah dia keluar pas, apakah kerana bila jatuh tertungging mat sabu buat party baru untuk terus memipin party tupperware atau party barua dap. mat sabu nak sangat memimpin walaupun hanya memimpin 35 ribu ahli yang hanya tertera borang dicetak. party pekerja yang masih belum berjaya ditukar perlembagaan sepenuhnya. pemimpin party amanah negara tak perlu pas mendekati pemimpin yANG KHIANAT, BALACI DAN MENIPU RAKYAT MALAYSIA. pemimpin party tak amanah tidak menjamin tidak khianat lagi kepada pas sebagaimana mereka khianat kepada pas, membocorkan rahsia pas kepadA umum.

dap antara party yang celaka mengkhianati perjanjian, memutuskan  pakatan kerana menentang HUKUM ISLAM. dap tidak boleh dipercayai lagi kerana kafir akan mengkhianti islam walaupun dimana jua mereka berada. pas memutuskan tahaluf siasi kerana kafir dap sudah menentang islam bukannya tak setuju saja dengan hukum islam dan tak mustahil selepas ini dap akan buat lebih teruk dari menentang hukum hudud saja. bahkan dap akan memastikan islam akan terus malap. dap akan memastikan pas tidak lagi memperjuangkan islam. dengan pertolongan barua balaci dalam pas dap sangat bersemangat menentang hukum islam dan dibantu oleh blogger barua yang dibayar. islam perlu dipinggirkan dan barua dap dalam pas bersetuju bekerjasama dengan dap untuk memastikan islam terus hancur dibumi malaysia.

pkr tidak setuju dengan hudud sebagaimana kata kata boss pkr dan juga pemimpin yang lepak dalam penjara sungei buloh. pkr ikut kata usop qordawi, bab mana dia baca entahlah, hanya pas memperjuangkan HUKUM ISLAM dan perlu dilaksanakan. jika hanya ikut kata orang lain, party pas memperjuangkan islam dan party yang ditubuhkan kerana kalah muktamar tidak akan memperjuangkan islam mereka akan memperjuangkan kafir dasar yang mereka sudah persetujui. mat sabu tak payah lah menerima pas dalam pakatan kerana mereka dah kuat sekuat harimau kertas. mat sabu teruskan bersama dap dan pkr dan psm agenda mereka sama iaitu menuju putrajaya

Ulasan