UMNO sudah nak ditalkinkan cuma GHB datang bawak nyawa

dengan tindakan beberapa pemimpin kecewa dalam pas menyebabkan umno diberi nyawa kembali, mat sabu digulung dan dihantar untuk bersara dari saf kepimpinan pas, mat sabu boleh terus  berjuang sebagaimana dia berjuang dari awal bukan dari atas, tapi mat sabu dulu hanya mimpi ngeri, mat sabu sekarang pembela no wahid dap, apa saja dap kata mat sabu akan sambut dan ulas mengikut pandangan peribadinya. mat sabu sangat mesra dengan kafir dari orang islam yang pernah bersama dia susah senang difitnah umno dan mungkin pernah difitnah oleh dap, tapi oleh kerana habuan dunia mat sabu menjadi ayam golek kepada dap dan akhirnya ia menawarkan jawatan kepada umno. muhyidin masih lagi ahli umno bukan dipecat dari UMNO, ia masih bernama ahli umno, dan mengapa yang sangat benci umno tiba tiba terlalu baik dengan ahli UMNO.

dengan mengemukakan pelbagai tuduhan dan label kepada pas, pas sudah tak relevan, bubarkan majlis syura ulama, dan pelbagai rekaan tuduhan dibuat oleh geng barua barua dan balaci kononnya pas nak bergabung dengan UMNO. akhirnya hari ni menyaksikan mat sabu menawarkan jawatan kepada ahli umno untuk menyertai party yang tidak disah dan tidak ditubuhkan  sampai nak habis raya kerana berperang pasal perlembagaan yang tak selesai sampai saat ini. apakah ahli umno bernama muhyidin mat sabu sudah melupakan apa kata katanya bahawa dia menentang sesiapa nak bagi UMNO NYAWA, akhirnya mat sabu memberikan nyawa kepada AHLI UMNO., dan tak mustahil ada ahli bekas umno akan kembali ke dalam UMNO melalui jalan belakang., mengikut kata bini dia, prk boleh berkawan dengan sesiapa saja asalkan dapat membawa suaminya ke atas. apakah mat sabu terlalu tolol dan bangang tak kenal ahli umno atau yang sudah dipecat dari UMNO.

sekarang siapa nak bagi pemimpin UMNO nyawa, PAS ATAU BARUA DAP. kalau tanya yong suka kafir, cipan, tulang alsisi, greenboc alkusyen mountdeweliyah.. penariklanca fakaq pasti jawapannya adalah strategi yang hebat. muhyidin ialah ahli umno, kalau ditoreh darah nya ia tetap umno sebagaimana nuar braham yang darahnya tetap umno kalau ditoreh. mat sabu dan geng bangangnya datang berikan nyawa supaya umno terus bernafas dimalaysia, muhyidin umno dan mat sabu nak berkawan dengan nya dan memberikan pertolongan. apakah mat sabu lupa dah yang depan dia tu UMNO, atau mat sabu adalah umno sekarang bersama barua dap. pkr siap sedia diconvert ke dalam umno kerana perlembagaan pkr dan umno tiada bezanya sangat. apa yang diperjuangkan umno dan pkr dap adalah sama. ia akan menentang ISLAM dari dulu kini dan selamanya bersama blogger bangang dan barua mereka bersatu asalkan ISLAM tak dapat memerintah malaysia.

Ulasan