salahudin dan mahfuz tak payah lah terima perlantikkan ajk pas pusat

barua dan balaci dap dah melaungkan kebodohan kepada salahudin dan mahfuz, sejak berakhirnya muktamar geng yang digulung telah berikrar tidak akan menerima perlantikkan. apakah suasana makin sejuk atau sudah nampak dimata terang dihati mereka tak ada apa apa selain riuh rendah hanya dalam netizen. netizen hanya pandai menulis tapi tidak turun ke alam realiti, contoh utama greenboc atau tulangbesi hanya berkokok menyalak dalam blog selain pandai mengutip derma. tulangbesi tak pernah hadir dalam mana mana projek mat sabu tapi buat photoshop gambar dimekah kononnya tengah berdoa. blogger greenboc yang dikatakan mampu meramal tapi hanya berada di depan pc setiap hari mengutip berita dari utusan, malaysia huruhara malaysia kelmarin dijadikan tulisan dan menulis mengikut kebodohan akalnya. tak pernah nak turun ke akar umbi setakat bercakap berdegar degar.

upacara upacara mengilatkan dan memacar geng digulung cuba dibuat namun pendengar semakin kurang. rangkaian ceramah yang dianjurkan oleh geng geng digulung semakin kendur kerana mereka sebenarnya ditipu oleh pengikut kecik mereka. siapa pengikut kecik mereka. mereka yang hanya berlegar dalam netizen dan hanya tahu tengok matahari dalam komputer bukan matahari sebenar. kalau yang jadi sb setakat menerima imbuhan gaji hasil cukai kerajaan dan juga pencen dari kerajaan umno yang mengutip GST untuk membayar gaji pekerja kerajaan. rakyat dibawah dikenakan GST kerana nak membantu kerajaan umno membayar gaji pekerja pekerja yang bekerja untuk umno semata mata. sebagaimana sb. sebagaimana cikgu pencen yang tiada hasil untuk rakyat dan negara.

ucapan ucapan berapi dari geng digulung setakat hanya dikedai makan, mat sabu pun tiada tempat lagi dipanggil untuk berceramah, dan satu soalan apakah mat sabu dan mujahid sudah meletakkan jawatan di penang atau hanya bercakap besar dalam muktamar. biasanya blogger mereka akan upload surat letak jawatan tapi sampai laani tak dak langsung surat letak jawatan. yang ada hanya surat keluar party pas dari peguam yang tak pernah menang kes dimahkamah. setakat mendapat 7 undi akhirnya keluar menunjukkan kehebatan akhirnya baru sedar tak ada siapa pun nak panggil dia ceramah. yang tengah galak anak bekas presiden pas berpengkalan dirembau. setakat berani nak pary baru atau hanya takut berani. kenapa tak keluar pas kalau rasa pas tak boleh bagi mereka perjuangan sebagaimana mereka nak. tak akan peguam syariah takut gak nak keluar party. jika peguam keluar party aku rasa lebih kaya atau lebih miskin sebab tak ada siapa pun nak percaya mereka lagi.

Ulasan