pasma menyenarai hitam pemimpin yang memperkecilkan mereka

bekas bekas pemimpin longkang 
ceramah pertama selepas digulungkan nampak letih duk mikir nak saman presiden pas
ceramah anjuran pro dap dalam pas berlangsung dalam keadaan tak berapa nak galak sangat, walaupun membarisi penceramah hebat seperti yang fasih berbahasa inggeris dari arab dan bekas mb dap perak namun ia gagal memujuk pendengar ceramah, dengan ulasan basi dari mad awang dan nizar yang selalu mengagungkan dap pendengar hanya datang untuk lihat mereka selepas digulungkan dilipat dan disimpan dalam muzium pas sebagai pemimpin yang akan dikenang sepanjang dunia kerana penderhakaan mereka kepada islam. wajah wajah penentang islam ini akan disimpan dalam muzium pas untuk tatapan generasi yang akan datang.

pasma sudah memaki hamun pemimpin g18 seperti hanipa mydin, dr zul yang memperlekehkan pasma. pasma hanya anak anjing yang tahu menyalak tak lebih dari itu. tanpa ada kekuatan selain bercakap besar sebagaimana pemimpin g18. kumpulan g18 hanya bergantung kepada kekuatan blogger dap yang menaburkan kononnya mereka kuat. kuat dalam netizen yang tiada faedah untuk meraih undi. orang di luar tak makan berita internet tapi makan nasi. blogger greenboc hanya pandai menulis tapi tak pernah berjumpa sesiapa diluar untuk meraih undi. timbalan pasma perak hanya pandai mereka fitnah selain itu buat jeruk. kalau mereka kuat sudah pasti dun sungai rapat dah jatuh ke tangan pembangkang tapi habuk pun tarak selain menulis dan terus menulis fitnah.

Ulasan

  1. PASMA dan G18 takde masalah pong..ni kamu kata ade masalah kat mana? Kamu yg tuduh kata ada masalah sedangkan hakikatnya tak ada pengeseran mahupun masalah. Amende kamu ni...sekarang bukan masa meraih undi...undi apa pula. Sekarang masa berfikir..berfikir...selepas raya ni kita bentuk parti baru. Kamu jangan MEROYAN MEMBABI BUTA.

    BalasPadam
  2. buatlah party baru aku agree setuju sangat, tercakap english pulak aku.. skrg bukan meraih undi habis nak tunggu bila, tunggu diumumkan pilihanraya wakkakak.. patutlah sokong pasma dang geng 18 bodoh rupanya hahahhaa...

    BalasPadam

Catat Ulasan