pasma dan geng18 dua entiti berbeza

kah kah kah.. pasma nampaknya tak akan menjadi party yang kuat dan berwibawa, geng18 dan pasma tidak sehaluan menentukan ketua, pasma berketuakan seorang bekas exco yang gila nak menjadi mb sanggup menggadaikan segalanya demi mencapai niatnya akhirnya tumbang menyembah bumi. dua eentiti berbeza kata zul bekas penyelidikan pas, mat sabu mengetuai geng 18 dan rozi mengetuai pasma. 2 party akan wujud selepas ini selepas aidilfitri, rupanya pasma tak menarik sangat pada pandangan pro dap dalam pas. mereka hanya tempelan patutlah pasma ni hidup segan mampus tak mahu. ahli pkr dan ahli atas pagar je yang menggangotai pasma, geng 18 tak selera langsung kepada pasma, apa kata timbalan pasma perak jika dia tahu mat sabu ludah je pasma ni.

belum sampai sebulan hebat, geng 18 ada agenda sendiri, pasma ingin mengajak mereka bernaung bawah mereka menjadi balaci dan barua mereka, rupanya geng 18 dengan terang menolak kewujudan pasma yang bangang. mungkin mat sabu tak hairan sangat dengan timbalan pasma perak yang sudah sah sah bodoh dan bangang. nampaknya sokongan timbalan pasma perak yang setiap hari menyanjung memuji memuja mat sabu tak mendapat layanan yang baik dari geng 18. geng 18 tak suka pasma yang bodoh. mereka kumpulan progresif yang maju kehadapan berbanding pasma yang tak ada hala tuju. pasma nampaknya tidak menarik dimata geng 18. geng 18 mahu party yang lebih hebat gagah bukan dihuni oleh bekas cikgu pencen, sb bodoh, penulis bangang dan pemuka dap. kasihan fakaq nampakya., hala tuju mereka tak sama, fakaq hanya diguna pakai dan buang. geng 18 sudah tahu bagaimana perangai bodoh mamat tu.

wadah baru atau otai masih bebisa kata mat sabu ada maksud lain yang tak difahami oleh pasma, nampanya sokongan 20% pas kepada mereka akan bepecah lagi, berapa persen akan diperolehi oleh pasma dan berapa persen geng 18 akan dapat. geng 18 yang dikatakan pemimpin yang menggerakkan pas selama ini akan mengemudi party baru. party baru berbeza dengan pasma, bagaimana dana akan dibahagikan. pasma dikatakan sanggup jadi apa saja asalkan dap kata yes. segala kata kata dap akan diyeskan oleh pasma. bagaimana mat sabu dan geng akan meraihkan sokongan jika pasma juga wujud sebagai party yang lebih balaci kepada dap. apakah mat sabu tak layan pasma.

Ulasan