mad awang saman je lah presiden pas bukan setakat gebang je

mad awang mengulangi kenyataan yang sama berulang ulang seolah olah tiada apa agenda lain selain nak menyaman presiden pas dan kemudian di ceramah yang dianjurkan oleh golongan kalah tertungging mad awang akan mengulangi ucapan yang sama. hampir sebulan muktamar sudah berlalu, mad awang masih belum menyaman presiden pas, dengar kata hanipa mydin atau asmuni awi akan mengambil kes mad awang menyaman presiden pas. namun yang pasti sampai malam ini mad awang hanya pandai berceramah nak menyaman, setakat itu saja ke ceramah kumpulan pro dap dalam pas nak berceramah, dengan anjuran pasma geng 18 yang kalah masih lagi belum kemana mana selain bermimpi dan bercakap besar bersama sama blogger barua dap. mat sabu masih lagi berkira kira nak buat party baru atau tidak. masih berkira untung rugi atau terpaksa memijam lagi duit dari penarik beca.

al kusyen yang hadir bersama penceramah di termerloh yang mana mengumpulkan 7000 pendengar setia, nizar mad awang tengku puji puja, khairudin tidak mampu menarik pendengar kecuali pendengar dari pkr dan dap. yang nyata penyokong pas hanya datang nak dengar sembang mad awang, nizar dan khairudin. yang kalah teramat dukacita dan memalukan. kalau tak tubuh party baru pasti lagi memalukan. dengan kekalahan teruk pro dap dalam pas memastikan pas akan dibersihkan dari pengaruh dap yang disanjung oleh pro dap. kumpulan yang masih tidak tahu malu masih menumpang kapal pas sepatutnya dah berhenti dari jadi ahli pas. pasma yang bodoh pun sudah bergaduh dengan geng 18. geng 18 jenis tak kenang budi, pasma pun dah terasa kesan kebodohan dan kebangangan geng 18. pasma bukan gelanggang sesuai untuk geng 18, pasma hanya anak ayam mata buta. anak ayam buta biasa rasa hebat bila dapat berbunyi.

mad awang sepatutnya sudah menyaman bukannya setakat berceramah dan adakan kenyataan demi kenyataan bodoh dan bangang. tak akan fasih berbahasa inggeris tak faham makna mahkamah. hukum kafir lebih mulia dari hukum islam, tak apa tak buat lagi hukum hudud sebab ia masih tidak diperlukan dalam masyarakat sekarang. makanan dan minuman lebih penting dari hukum hudud. menang diputrajaya baru fikir nak laksanakan hukum hudud atau tidak. selagi dap tidak dapat diislamkan sepenuhnya oleh mad awang mat sabu nizar pastinya hukum hudud tinggal dalam kitab ajelah.

Ulasan