kim siang makin kelabu asap

selepas mengatakan pakatan rakyat bubar selepas muktamar, dua minggu sebelum muktamar kit siang sudah berilusi bahawa pakatan rakyat akan bubar jika presiden pas yang lama masih menang. dap menghantar calon dap sendiri yang direstui oleh pkr. maka bertanding lah pelopor perjanjian pangkor di perak. pelopor perjanjian pangkar kalah tertungging. hajat hati nak berceramah dipulau melaka tak kesampaian.. dan kenapa selepas muktamar pelopor perjanjian pangkor tidak mahu pulak mengadakan ceramah di pulau melaka. dengan kefasihan berbahasa inggeris. diam terus dan balik sembunyi bersama anaknya kot. mungkin kekeyangan dengan segala bantuan dikiri kanan dap dan pkr. 

kit siang sudah tidak yakin lagi dengan perkataannnya. sama je nyanyuk dengan cik det. u turn kit siang kembali, pakatan rakyat masih wujud, mungkin dap je boleh mati dan hidupkan pakatan rakyat umpana dajjal boleh mati dan hidupkan manusia. mula mula pakatan rakyat dah mati lepas tu ada lagi ni kes nyanyuk mungkin sebab luput tarikh ubat pil khayal gamaknya.  dap sarawak memutuskan hubungan dengan pas sarawak di sambut mulia oleh bloger bengong dap. dap memutuskan hubungan dengan presiden pas tapi masih bersama dengan pemimpin yang digulungkan, masih hebat kit siang dan guam end. meeting lagi. putus hubungan dengan pas, lepas tu masih ada jalan lagi, dah makin gila pemimpin dap, tapi blogger bangang dap akan terus menyokong sebab dap hebat. dap memiliki pemimpin yang berkaliber, aku ingat dengan kemasukan samad ssaid dap makin lantang berpuisi dan memecat pemimpin pas tapi adun pas dipenang masih belum dipecat mengapa. mat sabu pemimpin yang makin malap makin kelabu asap akan terdiam tak lama lagi selepas aidilfitri.

selepas ini mungkin dap akan bersama umno di selangor menerajang pas dan pkr, dap yang kuat boleh membeli 2 ekor barua dan balaci pas, pkr pun senang je dibeli oleh umno maka bergabung umno dan dap diselangor menjadi kerajaan impian kit siang bekerjasama dengan mahathir akan menjadi kenyataan di selangor. kit siang sudah mengemukakan cadangan bekerjasama dengan umno dan menantikan jawapan dari umno. dan tak mustahil dap akan bekerjasama dengan umno.

Ulasan